Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2011 18:04 - Мария призна: С Митко сме разделени
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 679 Коментари: 0 Гласове:
0



  Мария призна: С Митко сме разделени
image // Фолк певицата Мария и съпругът й от седем месеца не живеят заедно, звездата има нова тръпка

След многобройните слухове по адрес на връзките й с други мъже, фолк певицата Мария призна, че тя и съпругът й действително са разделени. Вече седем месеца двойката не живее заедно, а повод за раздялата им, както тя признава, съвсем не са приписваните й изневери, а липсата на чувства между нея и съпругът й, пише hotnews.bg.

„Причините са комплексни — някъде във вижданията ни, начинът на живот и отношенията ни един към друг се разминахме. След 6 години заедно и 5 години брак разбрах, че единственото, което ме свързва с него е Марая“, коментира певицата.

Фолк дивата не се притесни да признае, че в момента наистина има друг мъж в живота й, който е в него отскоро, но отказа да назове името му. Седемте месеца, през които е била разделена със съпруга си, според нея са достатъчно приемлив срок за началото на нова връзка дори и в очите на обществото. „Надявам се, че няма да бъда осъждана за това, че близките ми няма да страдат. Не искам да наранявам и близките на човека до мен. Аз съм човек, жена и нищо свързано с истинските чувства не ми е чуждо!!!“, откровено е сексапилното миньонче.

   



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12293576
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930