Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2011 14:28 - Дишащият скелет Кадир Мехмед ще се жени
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 566 Коментари: 0 Гласове:
2



Дишащият скелет Кадир Мехмед ще се жени
image /* */ Човекът-труп наддаде 15 кила

Изпратеният ни от Гърция жив скелет Кадир Мехмед вече живее в родното си село Голяма вода край Разград. Там за мъжа, който бе държан в плен в южната ни съседка от българския си работодател, ще се грижат баба му и дядо му – пише „Всеки ден”.

Мехмед, когото гърците ни върнаха само кожа и кости, е наддал 15 кг и вече прилича на човек със своите около 60 кила. Той вече е контактен, но все още преодолява шока. Младежът осъзнава, че е бил буквално на косъм от смъртта. Говори с хората, но и дума не дава да се изрече за връщане в Гърция.

image

Кадир Мехмед крои планове за бъдещето си

„Удари ме моят човек. Аз му исках пари, защото 4 месеца не ми беше плащал. И ме удари” – спомня си Кадир, но се страхува да назове името на човека, който се е гаврил с него. Както „Всеки ден” написа, вероятно става дума за варненеца Салих, който наел Кадир за скотовъдец в южната ни съседка.

Сега завалията се надява да се ожени за приятелката си Едес, с която да заживее в семейната си къща. „Радвам се, че съм добре, мерси на България! Сега мечтая и аз да съм човек” – казва доскорошният жив скелет.

„В България си е най-добра” – категоричен преди дни бе Кадир Мехмед на излизане от социалния център в Симитли, където се възстановяваше през последните три месеца.
 Станимир Тенев




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12291910
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930