Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2011 21:44 - На Слави му кипна! Закани се да съди Бойко (ВИДЕО)
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.09.2011 21:45


На Слави му кипна! Закани се да съди Бойко (ВИДЕО) Karolina Акценти на деня 16 септември 2011 Повод за поредния скандал между двамата станаизказване на Бойко в телефонен разговор с водещите на бТВ по сутрешния блок

Враждата между Слави Трифонов и Бойко Борисов прерасна във война. В „Шоуто на Слави” вчера водещият се закани да съди премиера за клевета, пише Razkritia.com. Дългия заяви, че министър-председателят си позволява да говори като „жълт вестник”, а както всички знаем, Слави много обича да съди таблоидите.

image

Слави Трифонов и Бойко Борисов пак във война

Повод за поредния скандал между двамата стана изказване на Бойко в телефонен разговор с водещите на бТВ по сутрешния блок. „Заради това, че не разреших на г-н Трифонов в градинката пред Японския хотел да направи строеж, той всяка вечер употребява във вашия ефир клевети срещу мен”, възмути се премиерът. Водещите го прекъснаха с апел да се обърне към самия шоумен.

Отзвукът в „Шоуто на Слави” не закъсня, а дойде с цялата си сила. По думите на Трифонов това са клевети и той нито притежава имот до градинката на Японския хотел, нито е имал намерение да строи в тази или която и да е друга градинка. „Аз не съм строител, аз съм шоумен и се занимавам с телевизия”, отсече Дългия.

Той призова министър-председателя да представи документи, които да доказват твърденията му. В противен случай Бойко Борисов ще се окаже лъжец, а Слави ще търси правата си по съдебен път.

На Слави му кипна! Закани се да съди Бойко (ВИДЕО)

Karolina Акценти на деня 16 септември 2011

Повод за поредния скандал между двамата стана изказване на Бойко в телефонен разговор с водещите на бТВ по сутрешния блок

Враждата между Слави Трифонов и Бойко Борисов прерасна във война. В „Шоуто на Слави” вчера водещият се закани да съди премиера за клевета, пише Razkritia.com. Дългия заяви, че министър-председателят си позволява да говори като „жълт вестник”, а както всички знаем, Слави много обича да съди таблоидите.

image

Слави Трифонов и Бойко Борисов пак във война

Повод за поредния скандал между двамата стана изказване на Бойко в телефонен разговор с водещите на бТВ по сутрешния блок. „Заради това, че не разреших на г-н Трифонов в градинката пред Японския хотел да направи строеж, той всяка вечер употребява във вашия ефир клевети срещу мен”, възмути се премиерът. Водещите го прекъснаха с апел да се обърне към самия шоумен.

Отзвукът в „Шоуто на Слави” не закъсня, а дойде с цялата си сила. По думите на Трифонов това са клевети и той нито притежава имот до градинката на Японския хотел, нито е имал намерение да строи в тази или която и да е друга градинка. „Аз не съм строител, аз съм шоумен и се занимавам с телевизия”, отсече Дългия.

Той призова министър-председателя да представи документи, които да доказват твърденията му. В противен случай Бойко Борисов ще се окаже лъжец, а Слави ще търси правата си по съдебен път.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12277208
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930