Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2011 22:47 - Ернестина Шинова на косъм от смъртта
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 788 Коментари: 0 Гласове:
2



Ернестина Шинова на косъм от смъртта Популярната актриса Ернестина Шинова се размина на косъм от смъртта по време на гръмотевична буря преди два дни

imageМълнията се стрелнала на двайсетина сантиметра от главата й, разказва Шинова. Стихията се разразила за секунди и небесният гръм паднал, преди тя да успее да се изнесе от любимото си кресло в двора на фамилната къща в Бояна. Гръмотевицата улучила интернет-модема, без който фамилията на Андрей Слабаков не остава нито за час.
Направо го изпепели. Нищо не остана, тюхка се Ерна, но в същото време се кръсти и благодари на бога. Господ ме спаси, не крие спомена за уплахата си тя. Може би му трябвам за нещо тук, на земята и затова ме закриля, умува Шинова. Тя си спомня още, че видяла как светкавицата се раздвоява и поразява целта си. Веднага след случката Ерна накарала Андрей Слабаков да я отведе в най-близката църква, за да запали свещичка.

Някой може и да съжалява, че не ме е улучило, не изменя на нрава си актрисата от “Комиците”. Двамата с Андрей от два дни събират приятели на купон и празнуват новия живот на Шинова. Смятам все пак да сложа гръмоотвод на къщата, за да не ми се случват повече такива неща, заканва се половинката на Слабаков.

Сподели ме
 



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12288484
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930