Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2011 23:25 - Емануела: Не ми е писано да съм щастлива булка
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1097 Коментари: 0 Гласове:
1



Емануела: Не ми е писано да съм щастлива булка Емануела и Денис замразиха сватбата си

imageКогато Емануела дебютира на сцената, повечето почитатели на попфолк жанра смятаха, че тя е само поредната кандидатката слава без никакви заложби за успешна кариера. Певицата с изумрудено делени очи обаче „натри носа“ на всичките си критици и залагайки на своята ексцентричност, примесена с необходимата доза скандалност, бързо стана любимка на публиката.

Най-голяма популярност красавицата получи, след като направи шокиращо разкритие за драмата в личния си живот. Историята е като извадена от сапунен сериал – преди години приятелят й я изоставя бременна пред олтара в деня на сватбата им.

Емилия става Емануела и започва нов живот на самотна майка – фолкзвезда. Скандалната певица неведнъж е забърквана в любовни афери с известни мъже. Свързват я със Стойчо Младенов-младши, Благой Георгиев, дори със съпрузите на нейни колежки. Автошоуто „Цената на истината“ замесиха името й в чутовен скандал с неин бивш любовник-сводник и ревнивата му съпруга.

image

Емануела с Денис

Последният й любим, когото тя дълго време пазеше в тайна, е Денис – синът на продуцента й Виктор Касъмов. Двамата готвеха пищна сватба през есента. Съдбата обаче отново се повтори. В последния момент младоженците се отметнаха от намеренията си и сватбата вече е под огромна въпросителна. „Разбира се, че ще ми е тъжно, ако не се омъжа за втори път. Явно не ми е писано да съм щастлива булка. Може и да има, може и да няма сватба. Подготовката върви, но не е сигурно, че ще се оженим. С Денис сме заедно, обичаме се, но не е ясно дали ще стигнем до венчило“, шокира феновете си Емануела, като запазва в тайна причините за „замразяването” на сватбата в интервю за „Уикенд за жената”.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12250585
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031