Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2010 15:55 - Яна Маринова не е като кучката Елена
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1145 Коментари: 0 Гласове:
1



Яна Маринова не е като куъчката Елена сряда, 29 сеп 2010 г. svejo_url="http://www.blife.bg/article-5027"; svejo_title="Яна Маринова не е като кучката Елена"; svejo_skin="compact"; svejo_theme="red"; svejo_bgcolor="A848A5"; site_charset="UTF-8";
image „Дали кучката може някога да се смекчи?”, пита се сама Яна Маринова и сама си отговаря: „Никога!”, имайки предвид героинята си в сериала на bTV „Стъклен дом” Елена Атанасова. „Не съм правила такива неща като нея”, признава актрисата.

Бившата сървайвърка не крие, че въпреки отрицателния си заряд ролята е мечта за нея. Тя направо си е паднала по интригантката, в чиято кожа влиза за хитовия сериал.

Много ми харесва да съм тази героиня. Просто това е голямо предизвикателство.

За мен като актриса, която в известен смисъл сега пробива, е важно, че играя такава роля, защото искам, когато направя нещо,  да е запомнящо се. Иначе Елена Атанасова трябва да плати за лъжите си...", призна Яна Маринова пред „Монитор". Манипулативната кучка винаги е жена, която предизвиква интереса на зрителите, а и отпушва  техните скрити помисли и страсти, убедена е сексапилната  Яна. Самата тя напоследък се е научила да акумулира гнева и агресията си, за да ги впрегне в  ролята.

„През живота ми не съм правила такива неща, каквито прави Елена Атанасова... Всички сме хора, всеки се ядосва, не си оставя магарето в калта.

Насъбирам негативизъм, който винаги преди това съм изразходвала в спорта - с баскетбол, с кикбокс, с езда. Сега си го запазвам и го включвам в един момент. Просто си намирам начин да си запазя тези емоции за ролята", разказа тя.


  Коментари

krasimira - 15:10, 30 сеп





Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12283817
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930