Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2010 11:01 - Николета: Лале ли си, минзухар ли си?
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1816 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.06.2010 11:02


Николета: Лале ли си, минзухар ли си?image

Мале, мале! Какъв мач ни чака! Холандия - Бразилия... Лале ли си, минзухар ли си? Направо съм контузена в сърцето. Два от отборите, които харесвам, ще си издерат очите и ще си скъсат шортите на четвъртфинала, докато Уругвай се дърли с Гана. Всъщност, жребият във футбола е като жребият в любовта - не можеш да избираш съперниците си.

 

Холандците сякаш все още си правят пас и играят на 50 процента. Селесао пък изригна... И без прякото участие на сладкия Кака, като изключим хубавия пас и жълтия картон. Той явно твърдо е решил да го играе хулиган на терена, а не диригент, каквато роля имаше доскоро. Както и да е...

image

Бразилия не мога много да я коментирам, тъй като гледах мача отгоре-отдолу. Имах по-приятно занимание:). Холандците обаче ще разцъфтят като късни лалета в четвъртфинала. Поне се надявам да е така. Ще красят световното в прекрасен свеж оранжев цвят, който според мнозина символизира изневярата и сладострастието. Изневярата остава за отбора на Англия и онзи палавник Джон Тери. Сладострастието обаче се връзва с холандците. Контрите им са като оргазъм, а изригването тепърва предстои. Всъщност, май съм за Холандия със странната презумпция, че съм европейка. Но не крия, че тия типове ме кефят. Особено Ван Дер Ваарт с набола брадичка. А в мокрите си сънища си представям Снайдер с перчем. Хм...

 

Чудя се какво ще се случи, ако Кака ми бие дузпа. Вероятно няма да може да ме преодолее и ще дойде, ще ме ритне и ще си изкара картон. Защото в тая форма и вратата няма да уцели, а аз ще пазя проформа, тъй като няма да искам да хвана шута на този бонбон... Това го пиша в унисон с фотосесията ми за първото онлайн списание SIN, която заснех на "Герена". Целувки котарачетааа!

 

 

 


Тагове:   Николета,   лале,   минзухар,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251666
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031