Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2010 13:03 - НАЙ НОВИТЕ ВИЦОВЕ ЗА ИВАНЧО И МАРИЙКА
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1287 Коментари: 0 Гласове:
1



Тате, ти ходил ли си на училище?      

- Тате, ти ходил ли си на училище, като си бил малък?
- Разбира се, Иванчо. И никога не съм прпопуксла урок.
- Виждаш ли, мамо! Наистина няма никакъв смисъл да се губи време с училището.

  Иванчо иска сладолед Иванчо казва на майка си:
- Мамо, дай сладолед.
- Няма да ти дам, скоро ще обядваме. Излез и си поиграй малко.
- Няма никой навън, за да си играя. Дай сладолед.
- Няма да ти дам. Играй си вкъщи.
- Добре, ама играй с мен. На майка и баща.
- Уф, че си и ти. Добре, ти си бащата, аз съм майката.
- Ето аз се връщам от работа:
"Кво си седнала? Я си вдигни задника накрая и дай един сладолед баща
   

Прибира се баща. Посреща го малкия Иванчо:
- Тате, днес мама каза, че ще се побъркаш, като видиш какво си е купила. Тате, а може ли и Петьо да дойде да гледа
Иванчо и Марийка

Моя татко   Иванчо пише съчинение за своя баща:
"Моят татко е най-храбрия и най-силния! Той може да преплува и най-широката река, може да победи и най-лошите бандити! Моя татко може всичко. Но най-често му се налага да мие чинии, да простира прането и да изхвърля боклука."
    Майката на Иванчо го пита .    

Майката на Иванчо го пита:
- Иванчо, кога ще си оправиш оценките?
- Мамо, аз всеки ден се опитвам да си ги оправя, но учителката постоянно държи дневника при себе си...

Рейтинг:


Тагове:   най,   новите,   Марийка,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12250435
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031