Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2010 22:22 - Сексбомбата се завърна с убийствена фотосесия
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1037 Коментари: 0 Гласове:
1



Сексбомбата се завърна с убийствена фотосесия 20 май 2010 | 10:48   image

Коя е Адриана Лима? Супермодел или нежна съпруга и майка? Според мнозина тези две неща са несъвместими, тъй като едно е да си под светлината на прожекторите на модния подиум и съвсем друго да си отдадена на своето дете. Е, огнената бразилка явно е по много и от двете, тъй като за момента успява да съчетава повече от успешно професионалната кариера и личния си живот. Само преди шест месеца тя и съпругът й – сръбският баскетболист Марко Ярич, се сдобиха с прекрасна дъщеричка, но ето че днес новоизлюпеното мамче вече е възвърнало предишната си форма.

image

Божествена, ще кажат нейните почитатели. И няма да сбъркат. "Секс бомба", нарича я испанското издание на списание Vogue, за което Адриана Лима се е снимала. Тъмнокосата бразилка се завърна с убийствена фотосесия, в която е по-прекрасна от всякога.

image

"Най-добрата работа в света за мен е да бъда майка, сподели неотдавна 28-годишната бразилска красавица пред списание "Пийпъл". – Никога не съм си представяла, че толкова много ще ми хареса. Винаги съм се питала дали съществува безусловната любов? Сега знаем, че тя е реална, защото я чувствам."

image

Лима, която роди дъщеричката си Валентина Лима Ярич на 15 ноември, казва, че превръщането й в родител напълно я е променило. "Сега съм по-зряла, по-спокойна и в същото време и по-уверена. Освен това мъничето коренно промени приоритетите в живота ми. Чувстваш се толкова силен, това е страхотно усещане", споделя още тя.





Тагове:   фотосесия,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12284668
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930