Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05.2010 13:19 - Симона Първанова: Зле ми е, когато пишат за мои връзки с женен мъж
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 957 Коментари: 0 Гласове:
1



imageimageСимона Първанова: Зле ми е, когато пишат за мои връзки с женен мъж
ат към един или друг мъж, клюките я забавляват. Единственото нещо, от което се страхува и я боли е да я свързват с женени мъже.

Такъв бе слухът за връзката й с шефът на Българския футболен съюз Боби Михайлов, за което тя категорично отрече да е имало подобно нещо.

Дори едрогърдата силиконка заяви, че не само нямала близки контакти с него, ами изобщо и не общувала с Боби.

С името Михайлов я свързва само синът на легендарния ни вратар – Ники, с когото се разбират и са много добри приятели, но нищо повече.

Ето защо водещата на “Лабиринт” изказа пълното си възмущение за варианта да я свързват с мъже, които са женени. Тя госпожицата е възпитана на морал и чест, знае че при подобни обстоятелства нещата винаги имат нещастен край.

“Аз имам едно мото в живота и то е, че не правя на другите това, което не искам да ми се случва.”

Блондинката нашумя много покрай предаването си, но най-вече с фотосесията си за “Плейбой”, там на два пъти тя украси корицата на списанието.

Може би оттогава пресата я свързва с всякакви мъже, най-вече с футболисти, но както споменахме за нея това не е проблем, дори й харесва.

Има само едно нещо: “Зле ми е, когато пишат за мои връзки с женен мъж”, жалва се блондито. 



Тагове:   мъж,   мои,   женен,   Първанова,


Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12289026
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930