Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2010 22:23 - Бориса: Ники Михайлов ме въртеше с Николета
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 7069 Коментари: 0 Гласове:
1



imageimageimageБориса: Ники Михайлов ме въртеше с Николета


Не мога да кажа лоша дума за Ники, той е добро момче, но просто двамата сме много различни, споделя Бориса.

Актуалният модел Бориса Тютюнджиева даде интервю, в което говори за скандала с колежката й Катрин Вачева. Блондинката коментира и забежките си с вратаря на националния отбор Николай Михайлов.

- Коя е Бориса Тютюнджиева?
- Бориса Тютюнджиева е един млад човек, който се стреми да намери своя път в живота, без да разчита на никoго, освен на себе си. Научена съм да се боря от малка и знам, че един ден ще постигна много!

- Вярно ли е, че майка ви е много богата бизнес дама и това ви помага да водите безгрижен живот?
- Не смятам, че има значение дали майка ми е богата бизнес дама, или не! Никога не съм водила безгрижен живот и не съм научена да прахосвам парите си, а да съумявам да ги въртя, за да ги умножавам. Цял живот ще дължа всичко на родителите си, защото те са ме направили това, което съм.





- Какво по-конкретно сте чували за Катрин и вярвате ли на разказа й за Орлин Орлинов?
- За нея не само съм чувала, но и съм виждала доста грозни неща, които няма смисъл да коментирам. Не мога да кажа дали твърденията й за насилието срещу нея са верни, но доколкото я познавам, няма да се учудя, ако е преувеличила. Черна му е душата на това момиче и всеки, които я познава, може да го усети. Няма какво повече да кажа за нея.

- Тя твърди, че един мъж е предпочел нея пред вас и затова злословите така срещу нея?
- Първо аз не злословя, а си изказвам мнението за някой, който ми е направил грозно впечатление. А що се отнася до мъж, винаги съм се опитвала да подбирам мъжете си правилно и всичките, на които съм държала, са били с доста добър умствен капацитет, че да имат афинитет към такъв тип жени като нея. Много смешна нападка!




 


Тагове:   Ники,   Николета,   михайлов,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12253226
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031