Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2010 22:34 - Скандално! Елеонора изнудвала Давид да си продаде бъбрека (интервю със свекървата
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 882 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 08.04.2010 22:37


imageimage

Тази нечувана новина съобщи определяната като злата свекърва Димитрийка Качанова, която заяви: “Елеонора караше сина ми да си продаде бъдбрека.”
Тя каза истината за скандалните желания на танцьорката като даде интервю за безсрамната си снаха.

Запитана:”Как ще коментирате решението на Елеонора да се раздели с Давид?, майката отговори: “Въобще не ме учуди. Още преди да вляза, тя каза пред всички: Не мога да го понасям. Не искам да живея с него”. Заплашваше го, че ще си вземе детето и ще си тръгне. Психически сме подготвени, че Елеонора и синът ми ще се разделят. Давид правеше компромиси заради детето.”
Въпросния цитат на коварното момиче се изтръгва с мъка при един следващ въпрос към Качанова:
“ – Давид предложи на Елеонора да продължат да живеят заедно като съквартиранти, вие бихте ли приели това положение?
- Уважавам чувствата на сина ми към Елеонора, но ми се струва, че с такъв човек като нея… Присъствала сум на техен разговор, в който тя му каза: “Продай си единия бъбрек и пак ще имаме пари. Няма да се притесняваш, няма да останем без финанси”. Тя няма морал, никакви ценности. На моя син това му е чуждо. След “Биг Брадър”, ако Елеонора дойде с Давид вкъщи, ще се изнеса при свекървата си. С нея
също сме имали конфликти и може би затова Господ ми го връща. Преди смяташе, че не съм подходяща за сина й. Причината беше, че имам един брак зад гърба си. По-големия ми син е от първия ми съпруг. Разбирам я. Коя майка ще иска снаха разведена с дете? Имали сме спорове с нея, но с много усилия успях да покажа, че трябва да ме уважава”, признала си майката на Давид.
Въобще скандалите около семейството не секват. Скоро свекървата издаде и още една тайна за снаха си Елеонора, а именно, че тя се разнасяла с букет цветя и любовни обяснения, точно на “Св. Валентин”, които по една случайност не били от сина й, а от тайнствения датски принц.
След като Димитрийка напусна шоуто и взе със себе си малкото момиченце, в шоуто влезе и въпросния Датски принц Николай, но за учудване на всички тя го отхвърли, с обяснението пред мъжа си: “Не съм спала с него, затова не го обичам.”
Егати обяснението. Има я тя някаква! Сигурно се прави, докато не вземе парите от продадения бъбрек, а след това ще избяга с ухажора си?! 


Тагове:   Давид,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12285134
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930