Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2010 19:13 - Митко Пайнера карал певиците си да са ЕСТЕСТВЕНО красиви?!
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1342 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 29.03.2010 19:19


imageМитко Пайнера карал певиците си да са ЕСТЕСТВЕНО красиви?!

--------------------------------------------------------------------------------

Може ли да кажем, че вие сте кралят на поп-фолка?

- Това коронясване го правите вие, журналистите. Аз не живея с подобно самочувствие. По-скоро се определям като скромен човек и бизнесмен.

Да, но ви наричат с доста по-гръмки имена – чалга терминатор, император, бизнес лъв. Кое от тях чувствате най-близо до себе си?

- Нито едно. Избягвам светските изяви, също и появата в медиите, интервюта давам рядко.

Кой беше най-трудният момент на „Пайнер“?

Имало е много трудни моменти – и банки фалираха, и доларът беше стигнал 3500 лв. Надявам се да преживеем и сегашната криза.

Коя е най-лошата ви сделка?

- Тази, от която не съм извлякъл поука и съм я повторил.

А най-добрата?

- Печелившата сделка, от която съм извлякъл поука и съм я повторил.

Защо решихте, че политиката има нужда от вас?

- Аз не. Имам си бизнеса, който ме ангажира изцяло. Приятелите бяха тези, които решиха това.

Вие бяхте кандидат за общински съветник от ГЕРБ, но Бойко Борисов публично каза, че не иска да се прави връзка „между чалгата и ГЕРБ в национален мащаб“. Това обиди ли ви много?

- Думата „чалга“ многократно е била употребявана в обидния смисъл. Преди Бойко Борисов да направи своето изказване, тя беше в заглавие на мое интервю във вестник „Стандарт“ – „Чалгата пристана на Борисов“. Нормална реакция беше той да се разграничи от чалгата.

След време ГЕРБ си призна, че вашето оттегляне е било грешка. Зарадвахте ли се тогава?

- Никога не съм мислил да се отдавам на политиката. Съгласих се да се включа само в предизборната кампания. След изказването на г-н Борисов се оттеглих като водач на листата.

А той загуби ли вашия глас след тази история?

- Останах член на ГЕРБ и не ги предадох, въпреки случилото се и предложенията от много други партии. В живота и на политическата сцена е малко като в казармата. Случва се командирът да ти се накара пред строя, макар и неоснователно, подчиняваш се, изпълняваш и продължаваш да служиш. Ако се познавахме лично с Бойко Борисов преди този случай, мисля, че нямаше да реагира така. Той има усет за хората.

Нямате ли усещането, че певиците във вашата империя твърде много си приличат? Аз лично понякога трудно ги различавам. Откъде идва това желание да клонирате един и същ образ постоянно?

- Приличат си първо по това, че са хубави. Аз ги карам да са винаги естествено хубави, с риска дори да са еднотипни, отколкото за разнообразие да са изкуствени и натруфени. Искам да изкарам от тях естествения чар. Дори им казвам, че хубавото е това, което Господ им е дал, и не трябва някой фризьор, гримьор или пластичен хирург да им го отнема. Тази намеса трябва да е почти незабележима.

Ако трябва да смените лицето на поп-фолка, как ще изглежда сега?

- С още по-здрав дискотечен ритъм, с етно елементи, текстове, достойни за песенна поезия, и мелодия, която да се запява от всичк


Тагове:   Митко,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12250435
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031