Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2010 15:50 - Мис селска чест: Моето самочувствие е като змийска отрова, ще ме запомните!
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1053 Коментари: 0 Гласове:
1



imageimageimage



„Мис селска чест” пак си отвори плювалника. Скандалната Антония Петрова не пропусна да се похвали, че Евгени Минчев е предпочел нея за придружителка на Руския бал, а не Роси Иванова, която е фаворитка на светската персона.

„Евгени направи много неща за мен. Не си спомням да е правил толкова за нито една миска досега”, са думите на Тоца.

Освен това тя се хвали, че е голяма красавица и че се самооценява високо. „Аз олицетворявам съвременната жена, която е леко дръзка и има самочувстие. А моето самочувствие е като змийската отрова в медицината – в нормални количества е полезна”.

Казва, че като всяка красива жена, и тя е получавала много неприлични предложения, но вече е свикнала и не им обръща внимание. За приятеля си Алекс твърди, че е невероятен любовник и за 5-те години, през които са били заедно, са правели секс на какви ли не места.
„Ние не сме скучна двойка. Винаги намираме начин да се разнообразим!”
Относно слуха, че си е сложила диаманти в гърдите, тя отрича и с усмивка добавя: „Предпочитам диамантите да са на пръстите ми, за да ги видят и другите. Скоро обаче ще присадя бенка на едната буза. Ще съм още по-красива!”, казва със самочувствие Мис България.

Скоро Антония ще предаде короната на следващата миска, но типично за нея, се хвали, че със сигурност хората ще я запомнят и след много години.

Подобни новини: 


Тагове:   моето,   Мис,   отрова,   чест,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251433
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031