Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2010 22:28 - Незряща проститутка е хит сред жриците на любов
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 2003 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.03.2010 22:29


imageimageimageНезряща проститутка е хит сред жриците на любов

Тя е сляпа, но е високооборотна проститутка. Изгубва зрението си преди три години в Германия, защото един от клиентите й я пребива жестоко. После Маречка се връща в България и продължава да практикува най-древната професия на света. Червенокосата жрица се превръща в най-оборотната проститутка на София, тъй като многото й доволни клиенти се връщат отново и отново. Говори се, че красавицата с манекенски размери е богинята на фелациото. Но най-странното е, че никой не подозира, че всъщност тя е сляпа. Дори във бардака са разбрали за нейния недъг чак тогава, когато се наложило да подпише документи за лекар. Но това не пречи на младата проститутка, тъй като се е научила да разпознава хората по мириса им. Жрицата, която е намерила тази „работа“, благодарение на една своя братовчедка, бързо спечелила редовна клиентела.

„Не могат без мен. Познавам вече стотици мъже, които се връщат. Оправям по десет на ден, но пак има чакащи“, се хвали тя.

Маречка има строго определен работен график, защото се страхува от бързо изхабяване. Твърди, че мъжете идват при нея не толкова за чукането, а по-скоро, за да получат нежност и да има с кого да говорят. „Свършват за 2 минути. После ги галя по главата, а те споделят своите проблеми с мен. Понякога повече съм психиатър, отколкото проститутка“, са думите й.

Разказва през смях и една интересна случка от преди 3 години: „Зима е. Аз съм по палто, а отдолу не нося нищо. По едно време чувам, че спира тир и веднага се разголвам. В същия този момент, усещам как някой ме сграбчва и тича. Човекът ми махал дълго време да се кача на тира му, но аз нали съм сляпа, няма как да го видя. Ядосал се той, дойде при мен и каза, че ме иска. След това, като разбра, че съм сляпа, много се смя и дори ми остави тлъст бакшиш„.

Голямата мечта на Маречка е да събере пари за операция, с която да върне зрението си. Пред колежките си тя споделяла, че заделя поне 50 % от заработеното за тази цел.

 


Тагове:   хит,   проститутка,   незряща,


Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12253562
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031