Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2010 08:45 - Мара Отварачката откраднала мъжа си от друга
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1295 Коментари: 0 Гласове:
1



imagewww.vbox7.com/play:9f74a8ef


Типично за Мара, тя не си мръднала пръста, за да спечели сегашния си съпруг, а просто го откраднала от друга. Естествено, единственото което направила, за да направи впечатление на сегашния си съпруг, било да покаже малко плът и да се разгологъзи, както си му е реда. Изпълнителката на „Моите задръжки“ изобщо нямала намерение да мисли стратегия как да измести тогавашната титулярка на сърцето му. Тя просто била сигурна в евтиния си успех.

„С Митко се запознахме покрай наши общи приятели, които ми бяха казали, че е банкер. Излизахме няколко пъти на кафенце. Казах си: „Всичко много хубаво обаче малко скучен ми се струва този мъж“. Нали съм си лудата Марийка„, смее се фолкпевицата. И допълва: „В един момент започнах да се влюбвам в него. Разбрах обаче, че ме е лъгал, че си няма гадже. Винаги съм мразела да вземам мъжете на другите и малко се ядосах. Казах му или да остави приятелката си, или аз ще го оставя него. Отвърна ми, че тези решения не се вземат лесно. Изключих си телефона за няколко дни, за да му докажа, че държа на думите си. Направи пътека до Стара Загора, за да ме намери“.

След като принудила бизнесмена Димитър Андонов да зареже дългогодишната си приятелка, Мария се нанесла в дома му. Малко по-късно успяла да си спечели и годежен пръстен. За кратко време променила имиджа си и се превърнала в примерна семейна жена. „Преди бях решила да се отдам на работата си, не мислех, че ще сключа брак. Майка ми даже се беше притеснила, че имам такова мислене. Не съжалявам обаче, че се омъжих. Митко и дъщеря ми Марая са най-ценни за мен, те са ми опора. Това, че съм семейна, не пречи на кариерата ми. Напротив, мъжът ми много ми помага. Когато трябваше да отида в Букурещ, за да записвам песен в студиото на Кости, съпругът ми ме придружи. Работата ни продължи до късно през нощта, а Митко нито веднъж не се оплака. Легна си на едно диванче там и ме чакаше“, хвали съпруга си пайнерката. 


Тагове:   Мара,   мъжа,   откраднала,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251623
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031