Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2010 14:29 - Емилия: Знам истината за Преслава и Коко
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1686 Коментари: 0 Гласове:
1



image


Попфолк певицата Емилия заяви в "Шоуто на Иван и Андрей", че много истини и лъжи са се изписали и изказали относно връзката между половинката й Коко Динев и колежката й Преслава.

"Много се спекулираше по тази тема - за връзки и развръзки", каза изпълнителката на "Пайнер". "Ако се бях скарала с Преслава, нямаше да се снимам с нея за корицата на едно списание. Не съм си развалила отношенията нито с Коко, нито с Преслава."

Емилия заяви още, че едва ли някой ще й повярва, ако каже, че колежката й няма нищо общо с мъжа й. Попфолк дивата призна, че знае каква е истината за отношенията на Коко и Преслава, но не пожела да я разкрие.

"Покрай нас има много мъже, а покрай нашите мъже има много жени. Затова е нормално да се пишат такива неща", продължи Емилия. "Ако усетя, че Коко не се грижи за мен, аз ще се оттегля. Засега обаче съм много щастлива, защото ми се е сбъднала мечтата."
Звездата на "Пайнер" сподели и, че желае да има още едно дете, но не на този етап. А дали таткото отново ще е Коко, бъдещето ще покаже.

Емилия разкри и намеренията си да направи промоция на новия си албум навръх рождения си ден. Това щяло да бъде и нейният подарък за празника. А относно номинирането й за певица на десетилетито, тя заяви: "Смятам, че тази награда трябва да спечели или Глория, или Ивана."
 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12294291
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930