Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2010 13:25 - памела
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 563 Коментари: 0 Гласове:
1



Памела Андерсън детоксикация преди омазвация Секс бомбата от “Спасители на плажа” е поразредила запоите. За настроението си тя по принцип разчита на чашката, защото не харесва ефекта от наркотиците.

Пам, която вече е на 42, се изпусна пред журналисти за грешна стъпка, която направила в буйната си младост: “Добре де, пробвах кокаин и не ми хареса. Винаги съм била вряща и кипяща от енергия, така че въздействието на наркотика не ме впечатли. Може би липсата на кой знае какъв ефект ме спря да не продължа да употребявам дрога.”

Памела има двама сина – 12-годишния Брандън и Дилън, който е на 11. Момчетата са от проваления й брак с рокаджията Томи Лий. И макар, че не явно не е близка приятелка (или поне така твърди), ролята на майка явно не пречи на актрисата да си пийва по събития и да се развихря по партита, когато си пожелае. Секс бомбата обяснява, че е в реда на нещата човек да разпуска с алкохол веднъж месечно.

“Когато пия шампанско, ставам малко щура – правя откачени неща, случвало ми се е даже да се въвличам в скандали и да блъскам хора по земята. Сега съм си взела кратка почивка, която приятелите ми шеговито наричат “детоксикация преди нова омазвация”, обяснява шеговито секс бомбата.

Още преди години знойната Андерсън обяви публично, че е носител на вируса на хепатит C и трябва много да внимава с черния си дроб. Това обаче не й пречи често да прекалява с чашките и купоните до ранни зори. Като оставим настрана, че е фитнес маниачка и вегетарианка до мозъка на костите си, дали с този разюздан начин на живот няма да навреди на здравето си още повеч




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12253477
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031