Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2010 23:28 - Райна: „От самото начало бях уверена в успеха на отбора
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
1



Райна: „От самото начало бях уверена в успеха на отбора”Няколко дни след края на VIP Dance Райна още не може да осъзнае какво е станало, въпреки че се чувства като победител и е страшно щастлива. Ето какво сподели тя пред bliasak.bg за емоциите, радостта и отношенията си с Коцето:

Минаха вече няколко дни от края на Vip Dance успя ли да се съвземеш от тежките репетиции?
Райна: Още ме съм се свестила и не мога да превключа на друга честота. Събуждам се на сутринта след последния лайв и поглеждам часовника в еуфория - мислех, че закъснявам за поредната репетиция. Три месеца бях в друг режим и още не мога да се осъзная. Още на следващия ден след приключването на шоуто, то вече ми липсваше. Гони ме носталгията и даже още не съм си разопаковала чантата с наколенките и спортния екип. Нещо ми е мъчно, не знам защо. Разказах го на другите отбори и те ми се смяха. Наистина прекалено много емоция вложих в цялото това нещо и ще ми трябва доста време, за да се освестя. Не знам къде се намирам, страшно съм разсеяна. Вчера си намерих gsm-а в хладилника, като преди това се убих да го търся. Честно, много ми липсва.

Успя ли да си преброиш травмите?
Райна: Краката са ми доста сини, най-вече коленете. Но дори не съм усетила как съм получила травмите.

Как успя да избереш печелившия отбор?
Райна: Не съм го избирала, той си ми беше на късмет. Причината да спечелим е комплексна. Правихме хубави танци, разбира се, не винаги ни се получаваха. Никога не проявихме претенции и капризи към стиловете, които ни се задаваха. На финала ча-ча беше голям риск за нас, защото това е един от най-трудните танци според мен. Усилията ни бяха възнаградени. Бяхме искрени през цялото време. Много хора казаха „Ние сме там за да се забавляваме”. Това всеки го разбира по различен начин. Аз се забавлявам докато танцувам.

Как щеше да се чувстваш, ако бяхте останали втори?
Райна: От самото начало бях уверена в успеха на отбора. Но постепенно честите ни ходения на елиминации поразклатиха това ми чувство. Не се подадох, казах си, че съм отишла там да се боря и да дам всичко от себе си, пък каквото стане. Не съм крила амбицията си да бъдем финалисти. Признавам си, че отбора на Мария и Боби беше уникален откъм шоу. Те просто са такива хора, адски забавни за публиката. Много ги харесвам, но в крайна сметка това беше формат за танци и ние го спечелихме заслужено. Чест прави на Боби, който каза в един сутрешен блок в който бяхме заедно, че ние сме заслужавали победата.

Всички видяхме какво спечели, а какво загуби от това шоу?
Райна: За нищо не съжалявам и нищо не съм загубила. Единственото за което страдам в момента е, че шоуто свърши.

Чувстваш ли се сега още по-известна?
Райна: Да! Аз и преди си бях известна, но сега и бабите ме спират по улицата. Хубавото е, че вече ме познават и хора, които никога не са знаели с какво се занимавам до момента и не слушат тази музика. Останалите са ме видели в друга светлина.

Името ти постоянно се свързва с това на танцьора Светлин. Намери ли нова любов в това шоу?
Райна: В такива реалити формати е интересно когато се пусне мухата за нещо такова. Нормално е хората се интересуват от пикантни неща. Относно личния си живот няма да дам никакъв коментар за напред. Обичам да си пазя личното пространство и този път ще го направя. Много ни се бъркаха докато бях с Коцето, което е нормално, защото и двамата сме популярни личности. Опитвах се да си съхранявам личния живот, но при него не се получаваше. Защото той по принцип обича да си приказва. Животът ми до сега беше на показ, но вече няма да бъде така. Човекът до мен няма да допусне това да се случи.

Защо искаш да запазиш в тайна личното си пространство?
Райна: Не обичам да ми се бъркат и да ми говорят всякакви неща. Постоянно да ми се дават съвети. Хората винаги търсят негативното и обичат да се месят в живота на другите, вместо да оправят своите лични неща.

Кой е най-досадния съвет, който са ти давали?
Райна: Майка ми в това отношение е първенец. На 28 годни съм, вярно, родила ме е, но нейните съвети ми се струват адски досадни. Те са от сорта: „Вържи си косата да ти се вижда лицето. Защото тя много ти пречи и ти се разсейваш”. Чувствам се като малко хлапе, което не може да се справя в живота. Но има и безкрайно много съвети от хора, които не са ми близки, а си позволяват да коментират личния ми живот. Не искам да допускам всеки в личното си пространство. Има много лоши хора, които се възползват от това.

Суеверна ли си?
Райна: От части умерено.

Константин окончателно ли е в миналото ти?
Райна: Преди да тръгна с Коце бях прочела едно негово интервю в което казваше, че човек не трябва да изгаря мостовете след себе си. Аз обаче съм друг тип и когато съм приключила една връзка не се връщам към нея. След като се е стигнало до раздяла, няма връщане назад. Освен това от много дълго време обмислях това мое решение. Може би половин година размишлявах и прецених какво искам от живота си. На този етап той остава твърдо в миналото ми. Има причини за това. В момента поддържаме нормални човешки отношения. Доста често ми се обажда да ме чуе как съм.

Накъде е вперен твоя поглед сега?
Райна: Предстоят ми доста интересни неща. Сега ще наблегна на лекциите си в университета. Имам сесия и изпити. Време е за почивка и за две седмици заминавам за Тайланд. Планирам това пътуване от много дълго време. Смятам за напред да продължа да се занимавам с танци.


 


Тагове:   начало,   отбора,   От,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251991
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031