Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 19:16 - Родена за победа - Райна от Пайнер до VIP Dance 01/12/09 15:10 Попфолк звездата и победителка в първия сезон на VIP Dance Райна в ексклузивно интервю за Avtor
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 839 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.12.2009 19:24


imageimageРодена за победа - Райна от Пайнер до VIP Dance
Попфолк звездата и победителка в първия сезон на VIP Dance Райна в ексклузивно интервю за Avtora.com



Любомила Бучинска: Здравей, Райна и честито! Въпреки оспорвания финал изглеждаше сигурна в победата ви с Фахрадин.

Райна: Опитвах се да вярвам в победата, защото знам, че когато човек вярва и мисли позитивно, може да постигне всичко. За това заключение ми помогна и един документален филм, който гледах - "Тайната" - за позитивното мислене и за това как човек всъщност сам кове съдбата си.

През цялото време във VIP Dance ми се искаше да не допускам негативни мисли в главата си, въпреки че имаше и трудни моменти. Но се опитвах да контролирам цялото си съзнание и да убеждавам себе си, че като вярвам, ще успея. Бях убедена в това, което правим, но не бях убедена, че ще бъде оценено от толкова много хора.

.: Предимство или недостатък се оказа за теб славата ти на попфолк певица?

Райна: Аз бях единствената участничка, която нямаше контакти в това шоу. Нито съм водеща в Нова телевизия, нито съм световна шампионка - аз бях просто една попфолк певица. Още повече, че от самото начало предаването тръгна в една такава посока... "Фолкът това, фолкът онова... изберете тези или онези..."

В един момент фокусът се измести върху това с какво се занимаваш и какви са миналите ти успехи, а не за какво си в шоуто. И си дадох сметка, че както и да се представям, ако те са решили, няма да сме финалисти. Но когато ни казаха, че ние сме победителите, не можах да се освестя от радост, толкова бяха щастлива, че направо ми се подкосиха краката.



.: Амбицията за победа на всяка цена или любовта към танците те водеше в шоуто?

Райна: Аз не смятам, че е лошо да имаш амбиция, защото ако нямаш такава, в крайна сметка кой си ти и какво правиш с живота си?! Ако нямаш амбиция всеки ще те манипулира, всеки ще те използва и няма да бъдеш никаква личност.

Естествено, водещите малко пресилиха нещата с моята амбиция, но това беше, за да има интрига. Определено лично за мен двигателната сила бе любовта ми към танците и хората го усетиха. И точно с това се обяснява големият зрителски вот. Смятам, че сме достойни победители на това предаване.

.: Ти принадлежиш към най-голямата музикална компания в България - Пайнер. Попфолк аудиторията ли ви направи победители?

Райна: Аз не смятам, че съм второ качество човек, защото съм попфолк певица. Въпросът е, че така се поставиха нещата в шоуто и това никак не ми беше приятно. Но вярвах, че хората ще ни подкрепят, защото виждат, че сме искрени и виждат в нас желание да постигнем това, за което сме там.

Не смятам, че тези 58%, които гласуваха за нас, са фенове на попфолка. Това е прекалено голям процент. Страшно много хора от тези, които ни подкрепиха, изобщо не слушат тази музика и дори не знаят с какво се занимавам аз. Просто са ни харесали и са гласували за нас.

.: Отборът ви бе доста странна комбинация – звезда на Пайнер и театрален актьор...

Райна: Мисля, че в това ни беше силата. Още в самото начало, когато разбрах, че ще танцувам с Фери, си казах, че това ми е поднесла съдбата и няма да променям нищо. Щастлива съм и в крайна сметка двамата постигнахме отличен резултат. Много лесно се сработихме с Фери, не сме имали никаква конфликтни ситуации.



.: Oпиши ни що за човек е Фахрадин.

Райна: Разсеян, енергичен, весел, много задълбочен в мислите си и точно това го прави много отвеян понякога. Мисля, че е доста емоционален и също така не понася много критика.

.: Кой е любимият ти танц след всички, които изпълни в шоуто?

Райна: Много са - контемпоръри, валс, румба, пасо добле, самба и етно. Смятам да продължа да се занимавам с индийски танци и контемпоръри, който в България е сравнително непознат стил.

Ще наблегна на танци и в музиката, която правя, но не постоянно, защото това омръзва. Човек трябва да се стреми постоянно към нови и нови неща. Още повече че сега хората го очакват от мен.

.: Какво ти предстои?

Райна: Лекции, предстоят ми изпити в НБУ. Ще имам страшно много участия покрай Нова година, не знам как ще смогна. Март месец заминавам на почивка за около 15 дена на далечно място - някоя топла и екзотична дестинация... Имам нужда от почивка, защото много ми дойде напрежението .


Тагове:   VIP,   амбиция,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12287349
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930