Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 17:59 - Макс, бившият съпруг на Теди: „Бракът ми замалко не ме довърши!”
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1267 Коментари: 0 Гласове:
3



Макс, бившият съпруг на Теди: „Бракът ми замалко не ме довърши!”


Макс Холм – бившият съпруг на Теди Кацарова, отново се свърза с нас, за да разкаже историята си и да разбие някои лъжливи твърдения, отправени от бившата му любима по негов адрес, и вероятно обидили го.

Причината Макс отново да ни пише, бе едно интервю на Теди за сп. „Стори”. В него певицата споделя, че проблемите и с него се изразявали в това, че той така и не я дарил с дете, карал й се за грима, и я обиждал на „българка” с изрази като: „У нас е мръсно като в България.”

Макс е от Финландия. Занимава се с музика, притежава собствен музикален лейбъл – Cyclo Music, с който доскоро е продуцирал Теди.

Макс не търси отмъщение; някак си, след всичко случило се между него и Теди, е успял да запази уважението си към нея. Неговата цел вероятно е, просто истината да излезе наяве. Живее на хиляди километри от България и едва ли е важно за репутацията му, какво пишат българските медии. Прочетете тази история, тя има един сериозен и поучителен за всички нас край.

Ето и писмото, което ни изпрати Макс, в отговор на интервюто на бившата му съпруга:

Разбира се, имахме много различия, заради културата и етноса си – все пак сме от далечни държави, но тези неща никога не са били сериозен проблем за нас. Проблемът беше, че Теди изпробва всичко навсякъде, по едно и също време, което изглежда причини огромна бъркотия в личния й живот и в кариерата й. Ако искаш да успееш в музикалния бизнес, трябва да се концентрираш върху едно нещо и чак когато го завършиш, да преминеш на следващото ниво. Не може да правиш кариера навсякъде по едно и също време, трябва да започнеш от някъде и да бъдеш систематичен.

Да, беше ми трудно да разбера защо Теди използва толкова грим при положение, че изглежда много по-млада без него. Когато прекалява, тя започва да прилича на жена, не на момиче – а жените са по-възрастни от момичетата. Всички големи звукозаписни компании търсят нови, млади, свежи и уникални таланти – нито прекалено преправени, нито „възрастни”.

В днешно време е трудно да лансираш нова певица, но със сигурност е по-лесно, ако тя е младо момиче. Днес по-възрастните не успяват. Така че, защо трябва да изглеждаш по-зряла, след като по природа имаш младежко излъчване? Естественото е също и оригиналното. Гримът е хубаво нещо, стига да го ползваш за подчертаване на естествената ти красота, ако я имаш по природа.

Мнението ми имаше нещо общо с карирата й, защото аз давах и сърце, и душа, за да успее тя в музикалния свят. Наистина вярвах в нея, както и в специалния й, различен и уникален глас. Дадох всичко от себе си, като освен това изтеглих заем от 55 000 евро, за да й помогна да пробие в Северна Европа. На няколко пъти този успех беше толкова близо, но така и не се случи. Сега си останах с разбито сърце и кредит, който трябва да изплащам.

Относно връзката ми с България и българите: обичам България, наистина! Обичам семейните ви традиции, автентичният ви селски бит, ракията и много други. Продължавам да работя всеки ден с българи и те са много добросърдечни хора.

Това, което не харесвам в България са корумпираните политици, както и организацията за хонорари на певците – парите просто не влизат в джобовете, в които трябва. Изпълнителите не взимат почти нищо от хонорара си. Това ми е на сърцето, специално заради Теди и Силвия. И съм много разстроен от факта, че никой не се бори срещу тази порочна система! Единственият човек, който познавам в България, готов да се бори за правата на музикантите, е Васко и аз много уважавам ентусиазма му да промени нещо.

Бях готов да пожертвам всичко за брака ни – да се преместя в България, за да живея с Теди, както и да се боря за правата на музикантите чрез европейските музикални организации, защото видях колко прогнила е системата в BG. Аз съм откровен човек, уважаващ правата на хората, и готов да работи по подобни проблеми.

Както казах, бях готов да се преместя в България, за да спася брака си, но ми беше казано, че „това не е добра идея”, което ме накара да се почувствам нежелан.

Теди е единствената истинска любов в живота ми. Тя беше единствената за мен. Съмнявам се, че отново ще обичам толкова силно някого, както обичах нея.

Исках да си имаме дете с Теди – обожавам децата. Единственият проблем беше, къде щяхме да го отгледаме – дори аз не знаех къде иска да живее Теди. Май и самата тя не беше наясно. Трудно е да създадеш дете, когато не си сигурен къде, кога и как ще живееш.

Мисля, че Теди беше много объркана за живота, кариерата и бъдещето си.
Може би някой я притискаше, не знам, но според мен всеки възрастен трябва да стои на своите собствени крака, да има собствена воля и да взима сам решения, да поема отговорността за живота си.

Надявам се, че тя вече е намерила мястото си, а също и че ще открие правилния за нея човек. Дадох всичко от себе си, опитах всичко, сигурно можех и много повече, но не беше достатъчно.

Нали разбирате… когато се посветите на нещо, но не успявате – когато дадете всичко от себе си и то не е достатъчно… започвате да осъзнавате какво се случва – дали това е истинска любов или пък нещо друго.

Накрая, когато откриеш, че вътре в брака ти се е настанил и друг мъж – тогава се събуждаш! И трябва да приключиш с брака, преди той да е приключил с теб. Мен замалко не ме довърши. Денят, преди да прочета статията за футболиста(с който му е изневерила бел.ред.), лежах в болницата със сърдечна аритмия. Защо ли? Защото усещах, че нещо изобщо не е наред във връзката ни, и след всичко това мога да заявя, че имам много точни сетива! Даже докторът ми каза, че любовта може да накара сърцето ти да полудее. Когато любимият ти казва едно, а върши друго, нещо в теб бие тревога!

Нужни са двама души, отдадени на брака, връзката и любовта, няма как да свършиш всичко сам. Аз опитах и ето го резултата.

Съветът ми към всички двойки е да бъдат честни, никога да не се лъжат. Ако сте сгрешили някога някъде, и партньорът ви го почувства, просто бъдете искрени – истината боли много по-малко, отколкото дългият живот в лъжа!

Всичко най-хубаво,
Макс.
imageimageimageimage 
 


Тагове:   Макс,   съпруг,


Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251877
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031