Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2009 19:23 - През последните години Николина Чакърдъкова не успява
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 936 Коментари: 0 Гласове:
0



Днес специален гост в предаването "Горещо" ще бъде фолклорната певица Николина Чакърдъкова. Пред водещата Венета Райкова тя ще разкаже за тежката операция, която съвсем наскоро преживя.

В сайта на предаването - goreshto.com съобщават какво може да видим тази вечер от 22:40 ч в ефира на "Нова ТВ":

През последните години Николина Чакърдъкова не успява сама да се справи с килограмите и прибягва до помощта на пластичната хирургия - поставя си гастрален пръстен. След поставянето му се появява дразнеща болка в коремната област и тя отива на консултация. Докторът е категоричен, че причината не е в гастралния пръстен. Следват пълни изследвания... "Докторът, който ме гледаше на видеозон ми каза: "Николина, имаш голяма киста в бъбрека!" По физиономията аз разбрах, че не е киста и само го попитах: "Докторе, имам ли разсейки?" Диагнозата ъ се потвърждава и във Военна болница в София, където докторът ъ казва: "За съжаление не можем да направим само някаква безболезнена и невидима интервенция! Това е класическа операция - голям разрез, махане на ребро... Всичко, което трябва..." "Имаше момент, в който си задавах въпроса: "Защо на мен се случи?!" - признава Николина Чакърдъкова. "Аз искам да живея! За мен животът е едно голямо богатство!... Аз обичам децата си - искам да съм с тях!" Тя не губи време и за по-малко от седмица след поставяне на диагнозата се подлага на операция. Миговете преди нея са най-тежки: "Правиш си анализ на живота - дали си бил добър, дали си оставил нещо след себе си, дали си живял пълноценно!... Страшничко е! Ако нямаш нещо, за което да се хванеш, което да те закрепи, сигурно човек рухва и много ще го е страх!... Аз вярвах, че от утре, колкото и да е трудна и тежка операцията, колкото и в първите дни да си зле, то час след час ти започваш нов живот!... И ето - минава трети месец, а само раната леко ми напомня какво се е случило. Всичко отминава! Аз съм готова вече и за сцената!"

Цялата история, която Николина ще разкаже може да гледате днес от 22:40 ч. по  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12283614
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930