Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2009 08:41 - Азис: Когато един изпълнител е в безсилие, казва
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 525 Коментари: 0 Гласове:
0



Азис: Когато един изпълнител е в безсилие, казва…0 коментари
Публикувана на 06 окт 2009 в 2:12pm



В ефира на радио „Сигнал плюс“ Азис сподели, че няма нужда от собствен концерт или турне. „Имам нужда за 3-4 минути да изляза. Да обера каквото имам да обирам и да се отдръпна, да се оттегля, и да чувам след това тишина“ – казва Азис.
Ето още откровения на Краля, които Signal.bg намери за любопитни:
„Аз в живота си съм искал, когато изляза на сцената, да стане нещо страшно. Хората да тичат към сцената, да искат да ми дадат любовта си, да я изхвърлят върху мен, буквално да свършат по някакъв начин и след това да няма нищо повече. Излизаш, обираш всичко и край.“
Азис умее да хваща публиката и буквално да я подчинява на емоцията на песента. В сборни концерти той никога не е поставял условие кой поред да излезе, въпреки че все пак си има свои предпочитания дали да е първи или последен в концерт:
„Аз най-мразя в живота си да закривам концерти, не понасям. Искам да съм някъде по средата, когато хората още не са се уморили, когато хората са се запалили по някакъв начин, фитилът им е драснал и само трабвя аз да излезна, за да избухнат.“
Как звездата на фолка гледа на дежурните фрази и заучено поведение пред публиката, какво го дразни и как съумява да спечели публиката на концертната сцена и дали си служи със словесни заблуди като: „Не ви виждам, не ви чувам“…
„Правил съм го, когато виждам, че публиката заспива по някакъв начин. Тя не е виновна публиката, явно не съм бил достатъчно категоричен, но да кажеш „Здравейте, София“ е най-тъпото нещо на планетата Земя. „Здравейте, София“, към кого аджеба се обръщаш ти? Към всички? Кажи „Здравейте, сладури“, „Здравейте, готини хора“, но София!?… или „Здравей, Пловдив“, „Варна“.
Мадона на концерта си тук на стадион „Васил Левски“ няколко пъти била казала „Здравейте, София“ и „Обичам ви, София“. Аз се опитах в моето шоу да обясня, че един артист, когато се чувства притиснат към стената и иска да чуе викове, казва „Здравей, град еди кой си“, защото просто не ги чува. Ако имаш достатъчните аплодисменти, ако ти е стигнало всичкото това нещо на сцената, ти нямаш нужда от това да казваш името на града. Винаги, когато един изпълнител е в безсилие, казва „Здравей, еди кой си“.hotnews.bg

Завръщането на Галена...
Отнесена от вихъра... I част
Кали не сменя Тони
Даниела издаде пикантни подробности за живота й с Андрей
"Изповед"-та на Глория
Share this on del.icio.us
Digg this!
Buzz up!
Post this to MySpace
Share this on Facebook
Tweet This!
Харесала Ви е статията? Гласувайте за нас! 


Тагове:   Азис,   казва,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12288456
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930