Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2009 18:12 - Имаш доста недостъци и трябва да си готов да ги чуеш от мен.
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 739 Коментари: 1 Гласове:
1





Овен:
Аз знам всичко, затова по-добре не спори с мен.
Искам секс, искам го сега!
Дори да избухна и да те нагрубя, няма да ти се извиня, защото съм права.

Телец:
Трябва да ми предложиш нещо наситина примамливо, за да ме измъкнеш от дивана.
Вкусна храна? Само аз мога да я оценя истинки.
Знам как да те подлудя в леглото, но имай търпение.

Близнаци:
Мислиш, че жените са клюкарки? Аз съм най-голямата!
Аз съм бърборана, но и сладурана.
Достатъчно съм умна, за да достигна върхове в кариерата, но и да те оплета в мрежите си.

Рак:
Аз съм чувствителна. Много чувствителна!
Не се прави на шут, не обичам лигльовците.
Още след първата ти реплика, съм те преценила що за човек си и на какъв се правиш.

Лъв:
Уважавай ме, за да имаш шанс. Дори ме почитай, а защо не и да ме боготвориш.
Обичам секс, но да е качествен и да не пропуснеш да ми се възхитиш.
Искам светът да е справедлив, затова трябва да си честен и винаги на ниво.

Дева:
Имаш доста недостъци и трябва да си готов да ги чуеш от мен.
С труд и постоянство постигам завидни успехи.
Аз съм истинска дама и обичам умерения подход от мъжете.

Везни:
Винаги съм готова да ти се усмихна и да ти оправя настроението.
Красива съм, знам. Красотата ще спаси света.
Цял живот ще се колебая дали съм направила правилния избор.

Скорпион:
Внимавай да не ме разяриш, че ще те изям с парцалите.
Обичам крайностите и като те сложа в единия край, си оставаш там.
Толкова съм чувствена. Сексът винаги ми е малко, а емоциите бушуват постоянно.

Стрелец:
Искам да видя света и да живея на гребена на вълната.
Аз съм любимка на всички. Ще стана и твоя.
Ще се влюбя лесно, но дали ще ме задържиш...

Козирог:
Бих прегазила всичко по пътя си, за да успея.
Искаш да си с мен? Готов ли си да те контролирам нон-стоп?
Аз съм страшно чаровна и обаятелна. Ако не го забележиш, ще намеря начин да ти го кажа.

Водолей:
Моите приятелки са особено важни за мен. Приеми го.
Аз съм много, много добричка и искрена.
Изглеждам недостъпна, но не съм. Всъщност май съм най-странната от всички жени.

Риби:
Ако искаш тайнствена жена, аз съм твоята.
Много съм хаотична и не спирам да отлагам ангажиментите и задълженията си.
Ще те разбера, изслушам, посъветвам, но не очаквай да сторя същото със себе си.

15.08.2009 - 13:57







Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - savsem to4no
15.08.2009 19:12
savsem to4no
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12252031
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031