Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2010 18:12 - Камиони със снимки на зародиши по шведските пътища
Автор: semtomovi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5585 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 28.08.2010 18:45


image

Текс: "Абортът убива малки хора"
Снимка от сайта
: Mдnniskorдtt fцr ofцdda
Ёорганизацията ще намерите тук
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:sTvsYFYjPHAJ:www.abortnej.se/+M%C3%A4nniskor%C3%A4tt+f%C3%B6r+dem+of%C3%B6dda&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg

Тъй като в Швеция 6 години след раждането на третото ми дете (нормална бременност, аз съм си с нормална психика) шведската Държ. застрахователна каса (госпожа Гуннилла Бюребратт, Касата Русенгоорд, гр. Малмьо, 2001 г.), Социалната служба Долаберй (г-жа социалната следователка Улла-Бритт Шернберй, 2007 г на посещение у дома ми) и главният лекар на Затвореното отделение Д-р Дорин Борота (септ 2007 в Затвореното отделение където ме държаха принудително 34 дни) ми държаха конско (социалните в присъствие на сина ми) с часове, защо не съм му направила аборт, то аз реших да ви доразвия с малко преводи от шведски език на абортния въпрос в страната ни.
Eftersom i Sverige sex еr efter mitt tredje barns fцddelse (normal graviditet, jag har normalt psyke), den svenska statliga Fцrsдkringskassan (presenterat av fru Gunilla Bjurebratt, Kassan Rosengеrd, Malmц, еr 2001), samt Sociala tjдnsten Dalaberg i Uddevalla (fru socialutredaren Ulla-Britt Kдrnberg, еr 2007 som gдstande i mitt hem pе Hyggestrеket 1, Dalaberg, Uddevalla), samt huvudlдkaren av den s k Slutna Avdelningen, Avdelning 67, doktor Dorin Borota (sept 2007 pе Slutna avdelningen dдr man hцll mig via tvеng i 34 dagar) lдste fцr mig moralpredikningar samtliga (sociala damerna Ulla och Ulla-Britt Kдrnberg i nдrvaron av min 6-еrige son) lеnga timmarsvis, varfцr jag skulle ej ha gjort abort pе honom, sе beslцt jag mig att utveckla vidare nеgot samtalsдmnet med litet цversдttningar frеn svenska pе abortfrеgan i vеrt land Sverige.

Превод от шведски език
 

image


Един голям камион, закичен със снимки на абортирани зародиши си кара из Швеция. Изпратила го е организацията Човешки права за неродените (Меннисхшуретт фъер дом уфъдда, MRO, Mдnniskorдtt fцr ofцdda), която протестира против свободния аборт.

- Ужасно е да се гледа, казва Жанет Йънссон, която самата тя е бременна.

28-годишната шофьорка Жанет Йънссон бе шокирана когато завила в посока към гара Ескилстууна преди няколко седмици. Пред нея стоял камион със снимка на една ръка в гума, държаща един зародиш.

Главата на зародиша я нямало, и червата му били издълбани. Текстовете "Абортът е убийство" и "Всички имат право на живот" кичели камиона.

- Те бяха паркирали на автобусната спирка, сред хората. Това е действително гротескна снимка, казва Жанет Йънссон.

...

Жанет Йънссон, която самата тя е бременна реагирала силно на снимките, които я разгневили. Тя смята, че е добре, че абортния въпрос получава вниманието ни, но че методът с камиона е гротеска.

- Трябва да има по-добри начини да предложите своето послание, от да навирате снимки с мъртви зародиши в носа на хората. Да ужасявате хората за да ги накарате да слушат не е точния начин, казва тя.

Организацията MRO е организацията зад кампанията. На техния сайт има няколко трудни за смеляне снимки и кадри от филми. Материалът, който е автентичен, идва от една американска разновидност на организацията MRO
- Center for Bioethicsal Reform. http://www.abortionno.org/

 

Източник: в. Афтонблоодет
Автор: Елса Лорсшон
Още във в. Афтонблоодет тук http://www.aftonbladet.se/wendela/article7667574.ab

 

АБОРТЪТ И БИБЛИЯТА (Библейски цитати)
Гoспод говори много ясно в Библията за цената на неродени деца. Божията Дума казва че Той лично е направил всеки един от нас, и има план за живота на всеки:

“Преди да ти дам образ в корема познах те, и преди да излезеш из утробата осветих те. Поставих те за пророк на народите.” —Еремия 1:5

...
“Защото Ти си образувал чреслата ми, Обвил си ме в утробата на майка ми… Твоите очи видяха необразуваното ми вещество; И в твоята книга бяха записани Всичките (ми) определени дни, Докато още не съществуваше ни един от тях.” Псалтир 139:13, 16

...
 

Понеже човек е направен в Божият образ (Битие 1:27), всеки живот има голяма цена за Господ:

“Ето, наследство от Господа са чадата, И награда (от него е) плодът на утробата.”  —Псалтир 127:3

 

Той даже нарича нашите чеда Негови:

“При това, си взела синовете и дъщерите, Които си Ми родила, И тях си им пожертвувала да бъдат изядени. Малко ли бяха (тия) твои блудства Та си заклала (и) чадата Ми, и си ги предала Да бъдат преведени през (огъня) за тях?”  Езекииля 16:20,21

...
Господ, дарителя на живота, ни командва да не вземаме живота на невинен човек:

“…И не проливате невинна кръв…”  Еремия 7:6 

“Проклет, който приеме подарък, за да убие невинно лице.”Второзаконие 27:25

“Не убивай.” —Изход 20:13

 

Вземането на живота на неродените е очевидно убийство—

“Защото не ме умъртви в утробата, И тъй майка ми да ми е била гроб, И утробата й (да е останала) всякога бременна.”Еремия 20:17

— и Господ заклел да накаже тези които

“разпаряха бременните жени”  —Амос 1:13

 

Нероденото дете му е било дадено равна защита в закона; ако си загуби живота, тоя който е причината за смъртта трябва да загуби неговия живот:

“Ако се бият някои и ударят трудна жена, така щото да пометне, а не последва друга повреда, тогава оня, (който я е ударил) непременно да бъде глобен, според както мъжът й би му наложил, и да плати както определят съдиите. Но ако последва повреда, тогава да отсъдиш живот за живот.”
   —Изход 21:22,23

Животът е дар създаден от Господ, е не е да бъде отнет чрез аборт. Господ е “за-избор,” но Той ни казва ясно единствения приет избор:

“Днес викам небето и земята за свидетели против вас, че положих пред вас живота и смъртта, благословението и проклетията; за това, изберете живота, за да живееш, ти и потомството ти;”
   —Второзаконие 30:19

Още тук: http://www.christiananswers.net/bulgarian/q-comfort/abortion-bible-bul.html



Тагове:   камиони,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: semtomovi
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1440769
Постинги: 342
Коментари: 1106
Гласове: 727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930