Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2019 03:30 - След 5 годишно мълчание Георги Христов призна
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 467 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  След 5-годишно мълчание Георги Христов призна най-голямата жертва и загуба в живота си  
image Част от признанията му бяха и думите, че на моменти се усеща като изключително наивен човек Ключови думи: георги христов, певец, тайна, майка,болка 16 Април 2019, Вторник, 18:13 ч.

За най-тежката си загуба – тази на майка си, певецът бе болезнено директен

Георги Христов наруши 5-годишното си мълчание броени дни преди големия си концерт на 23 април в зала 1 на НДК заедно със Симфоничния оркестър на Варненската опера.

Големият български певец призна в телевизионно интервю кои са най-големите му жертви и коя е загубата, която никога няма да преживее.

„Направих жертва с личния си живот в името на кариерата. Но човек не може да има всичко, не може да бъде щастлив постоянно”, каза изпълнителят на „Нямам нужда от много приятели”.

За най-тежката си загуба – тази на майка си, певецът бе болезнено директен. „Не мога да я преживея. И приключвам темата. Опитвам се да го приема, но това е много трудно, защото този човек за мен беше всичко. Нищо друго не ми липсва в живота. Липсва ми майка ми, която вече не мога да срещна, нито да прегърна.”

Част от признанията му бяха и думите, че на моменти се усеща като изключително наивен човек.

„Не можах да се науча да се пазя от лицемерието… От хора, които са с теб, защото си ти, а след това, когато ти забият нож, много боли”.

Христов определи себе си като „реалист-мечтател”, като мечтите му са да прави по-различни концерти и да създава хубава музика. „Давам си сметка в каква държава живеем, но това не ме обезкуражава. Аз съм длъжен на моята публика”, каза още той./show.blitz.bg

 
В категории: Лайфстайл  
     



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12285239
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930