Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.11 16:21 - Диета според фигурата 06.11.2018 • 0 коментара • 0/5
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 54 Коментари: 0 Гласове:
1



  Диета според фигурата

06.11.2018 • 0 коментара • 0/5

  Pin It

Формата на нашето тяло влияе не само върху това как изглеждаме, с каква скорост качваме килограми, но също така дали с лекота, или напротив – трудно, се разделяме с натрупаните излишества.

image

Телосложението е първото, на което трябва да обърнете внимание преди да изберете и вида спорт, с който ще се занимавате. Но формата на тялото ни е и онова, от което трябва да се ръководим, когато става дума за поддържането на добро здраве и високо качество на живот. Не забравяйте, че храненето играе решаваща роля във всички тези процеси.

Изберете хранителния си режим според вашата фигура. Разгледайте тялото си, определете към кой тип спадате и така балансирайте диетата си, че да се радвате не само на видими, но и на здравословни резултати. Ще се спрем на най-разпространените форми на тялото и как да се грижим за себе си.
  • Съветите на д-р Йонко Мермерски: Какви са основните типове фигури?>

 

image

  1. „Крушовидна“ фигура

Хората, принадлежащи към тази група, имат натрупване на мазнини в долната част на тялото. Повечето от дамите с такава форма, много трудно могат да свалят излишните сантиметри на бедрата, тъй като организмът им задържа повече вода, отколкото при жените с други форми на тялото.

За да избегнете този проблем, консумирайте повече месо, яйца, риба и други продукти богати на белтъчини.

Идеалните плодове за вас са диня и ананас, тъй като идеално детоксикират тялото. Много подходящ е и зеленият чай. За да поддържате идеално тегло и форма избягвайте белият хляб, ориз и макарони. Изберете спорт като плуването например – то идеално ще оформи мускулатурата ви.

  • Модни съвети за фигура „Круша>

image

 

2. „Правоъгълна” фигура

imageВие имате тесни бедра, нетолкова ясно изразена талия и бюст. Ако вашата форма на тялото е именно такава, то при вас не съществува риск да натрупате излишни килограми. Необходимо е да включвате в менюто си колкото е възможно повече здравословни мазнини и протеини – консумирайте авокадо, бадеми, сьомга, пуешко месо.

  • Съветите на д-р Мермерски: Най-ефикасните диети и упражнения за тяло тип „ПРАВОЪГЪЛНИК" („БАНАН")>

Избягвайте фастфуда и прекомерното количество сладки храни. Заменете ги с плодове и прясно изцедени зеленчукови сокове. Иначе рискувате да имате хормонални проблеми. За да ги избегнете, спортувайте. Във вашия случай можете да изберете какъвто и да е спорт, без ограничения.

  • Съветите на д-р Йонко Мермерски: Най-ефикасните диети и тренировки според типа фигура>

image

  3. Тяло във формата на „ябълка“

За съжаление хората с този тип форма много лесно качват килограми и много трудно се разделят с тях. Опитайте се да ядете малки порции, колкото е възможно по-често – това е най-доброто решение за проблемите ви с наднорменото тегло.

Менюто ви трябва да съдържа предимно плодове и зеленчуци, витамин С, млечни продукти с ниско съдържание на мазнини. Забравете за хляба и зеленчуците, които могат да предизвикат подуване на стомаха, като зеле и броколи например. За вас повече от останалите групи е важно да спортувате поне три пъти седмично.

  • Модни съвети за фигура „Ябълка“>   

image

 

 



Гласувай:
1
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 9296809
Постинги: 7548
Коментари: 147
Гласове: 2390
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Ноември, 2018  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930