Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2018 21:00 - снобарско..ли..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 3247 Коментари: 11 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

image

    що за парадна..еснафщина?и, то...анонимна..мадъ факъ..
    скайп бил за бедняци....софЯнци имали..по 3 Фейсъ, личен, служебен 
     и..творчески....каквото и да означава това..
    .......
   колежката уйичка имала ..смартфон /с две камери, може би.. I Pad Appel, of cource:))
   имала любим Крал в  You Tube  и..няколко лакеи /дегизирани като..котараци..
   по 3 п.на ден си сменяла..бикините, и топ-а...хър  мърр  grrrrr..PPP
   аа, и още каkво..
             имала БМВ, 5г/дизел/ за  10 К, както пише брат Стар..
             и вместо за море/колко плебейско/ плащала за Соларуим,3п в седмицата
             около  половин ср бълг пенсия...уау...
             къде съм тръгнала аз..обърканата психически..дудЮля..
             да побърквам  междуетажната собственост на блоКа с моя 
             мангарски..срамотен запас от 3 000 думи..на бългериън!!!
             да не говорим за..други  екстри и спойлери..извън чичко Гугъл..
             направо..имам  готово СиВи за пред ЕС Комисия за  мигранти и бежанци..
            сложна е Интеграцията .. няма да споря....
             предавам се в нейните нежни ..лапички..
             мяууу...

Джул, ненормалнице, много отдавна ти писах, че този блог те натоварва 
психически, тъй като ти не си способна да бъдеш нормална сред себеподобни. Прекалено си деформирана и наранена в този живот, прекалено си унижавана- нали знаеш за какво говоря! За това и не спря да досаждаш на хора, които нямат нищо общо с компромисите, които си решавала да правиш със себе си. Че ще останеш едно добиче е ясно, но за твое добро- разкарай се от блога, пък ние ще се справим някак с тази мъка! ;)

    П.п: Глупава Джул, не си губи времето да ме помпаш- за разлика от теб не ме сърби нито един комплекс. Достатъчно съм видима в платформата. :)

   П.п2: Имам един минус от Цефул :))))))) и цели два от Джул. Дали нещо не я засегнах. ;)

   П.п 3: Писала съм няколко пъти, че скайп ползват само бедняците. Джул, преводът можеш да си го публикуваш в блога- няма да ставаме гаджета, че да имаме отношения извън блог бг. Освен това не познавам нито един човек, който да има скайп.Ти наистина живееш в Средновековието. :)))))))

от Уикипедия, свободната енциклопедия     Jump to navigationJump to search

Сноб (на английски: snob) е термин, чуждица в българския език от английския, и характеризира човек с неблагороден, т.е. неаристократичен произход,

Антитеза в английския език на понятието "снобизъм" е нобизъм от „ноб“, с етимология от/на английски: noble — аристократ (виж и Нотабили). Снобизмът е поведенчески модел или стил на живот, който се състои в имитация на аристократични маниери, вкусове и поведение на висшето общество, характерен за хората от третото съсловие, които на всеослушание твърдели, че принадлежат към по-високи слоеве на обществото. В коректния контекст, снобът е празнословен, тесногръд и ограничен човек, страдащ от прекалено ласкателство и тщеславие, поради липса на стойност и ценностна система. [1]

Снобизмът набляга на формата, за сметка на съдържанието и качеството. Снобизмът е различно качество от лицемерието, въпреки че двете имат припокриващ се етичен и донякъде естетичен периметър.




Гласувай:
11



1. zax - + за простащината. Необходимостта ...
02.08.2018 21:23
+ за простащината.
Необходимостта от примери е паталогична.
:)))
цитирай
2. predatorkapredatorka - !!??
02.08.2018 21:48
1. zax - + за простащината. Необходимостта ...
21:23
цитирай
3. predatorkapredatorka - :))
02.08.2018 21:51
с тези тъпи номера
и кортана ще те изгони….
засега, по български не виждам по-добър от мен..освен кака въЗка


попитай Рустам и Мара... и баба Дела
аре чупка….
не си по темата...
цитирай
4. milady - бай Заксе...
02.08.2018 21:58
Ти да ме учиш на български... и да ме гепиш в крачка
трябва нещо много особено да се случи
може би литър мартини.. с 25 маслинки
или гаджето да избяга...
засега съм като Скалата/ веселушка
цитирай
5. troina - хуйчкей..определено имаш нужда от Мъж, я виж там оня...касапин от русенско..
02.08.2018 23:07
П.п: Глупава Джул, не си губи времето да ме помпаш- за разлика от теб не ме сърби нито един комплекс. Достатъчно съм видима в платформата. :)

може да ти вкара бедната глава в ред...с 1500 помпажа..
мърлооо..блогова..
33 пъти ти пиша..
аз съм лаик пенкилер..
ае..бягай да пасеш..при Квак..Бляк..
цитирай
6. predatorkapredatorka - .....6 коментара
02.08.2018 23:14
22:52 - Леле,


Роса боса ми написала шест/ 6
коментара за един час....
боце.. къде го загуби тоз любовник пак
Таман викам…. задоми се….
Язък пак ... калъчка
цитирай
7. milady - :)))))...Глупава Скарлет Нямам време за глупави.комплекси откак пораснах..
02.08.2018 23:46
П.п: Глупава Джул, не си губи времето да ме помпаш- за разлика от теб не ме сърби нито един комплекс. Достатъчно съм видима в платформата. :)

определено ти си по тъпа от Мара Шамбалова..
щом тя се гаври с теб.. и те помпи...“на задна“
Хуйч..зЕми чадъра и..скачай от 8 етаж..
тук ще..мухлясаш..както..личи, от ТВ кула на Берлин..
цитирай
8. marmalady - :)...https://youtu.be/uSD4vsh1zDA
02.08.2018 23:58
"за чий пенис"/ поздрав с една песен
от
кака хУичка..

и аз циклично започвам да си задавам разни въпроси: "за чий пенис" е този зор за първа? Тези, които за един месец са харесали 300 или повече постинга, всичките ли ги прочетоха така, задълбочено? Значи, уважаеми гости на блога ми, имам шест профила, с които мога да си чукам гласове. А мога да си направя и още 60 със същата цел. Мога да обикалям като простинал кон из блоговете на хората и до десето число от месеца да имам в статистиката си 200 гласа, които съм дала, а до 30то число да са станали 800! ;) И като си публикувам дълбокомислията, двайсет да ми връщат гласчета. Мога да се примоля на Помпадурчетата да ме помпят яко, а може да взаимствам и други стратегии за реклама и "популяризация"! ;)) Но не ми пука къде съм в класацията. :)))))))

Постинг: бъдете Фнимателни, драги зрители!
цитирай
9. saankii - истинският живот започва след 40..до тогава всичко е репетиция
03.08.2018 14:04
Виртуалният живот обърка главите на много млади хора
моят малък син също премина преъ този критичен период
когато играеше по 10 ч. Кънтър Страйк…
представете си….. със затворени очи.. Добре че на 19 започна да работи
идва един момент…. ако всичко е нормално с първите 7 год.
и нещата се успокоявта…. и поемат в обичайното русло
наблюдавам с интерес…. развитието на някои персонажи тук
които не могат да се отърват от тази опасна игрова зависимост
и мания за непрекъснат чат и графоманстване...
най-тежките примери…. ги знаете...
Марата.. Веската..и... котката с 10 имена
тъжна и.изгубена кауза..
цитирай
10. predatorkapredatorka - :)))))
03.08.2018 14:23
преди малко при Венци споменах...
колко смешна и жалка е Мара... със своите 33 години
от които 13 в този блог..и да го играе „разпоредителка“..
ти вървиш точно в нейните стъпки...кофти тръпка...
нарочно те копирам…/ но и ти нарочно си криеш постингите
за да не ти хвана лъжите...грам.грешки и най-банални чалгарски простотии
ее... този път.. ми падна на гюме …
следва…..


Джул,, ненормалнице, много отдавна ти писах, че този блог те натоварва
психически, тъй като ти не си способна да бъдеш нормална сред себеподобни. Прекалено си деформирана и наранена в този живот, прекалено си унижавана- нали знаеш за какво говоря! За това и не спря да досаждаш на хора, които нямат нищо общо с компромисите, които си решавала да правиш със себе си. Че ще останеш едно добиче е ясно, но за твое добро- разкарай се от блога, пък ние ще се справим някак с този мъка! ;)
цитирай
11. predatorkapredatorka - нямам идея..какво означава нормален..блогер...някъфф нонсенс, сигур..
03.08.2018 15:13
"Опитът учи, че повечето хора имат граници, зад чиито предели природата им отказва да следва изискванията на културата. Всички, които искат да бъдат по-благородни, отколкото им позволява природата им, изпадат в невроза; те биха се чувствали по-добре, ако им бе оставена възможността да бъдат по-лоши."

З . Фройд

ее, поради това , аз нямам активни неврози..
а ти..Вал“д орке...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1101152
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031