26.07.2018 22:38 - Съобщението на НАСА за течна вода на Марс потвърждава това което сме писали от години

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Съобщението на НАСА за течна вода на Марс потвърждава това, което сме докладвали от години image       Тази седмица екип от учени съобщи, че открива езеро под повърхността на ледовете на южния полюс на Марс. Това езеро не е малко по никакъв начин; той измерва ширина от 12,5 мили и е много важна находка.   Учените направиха откритието с Марс Advanced Radar for Subsurface и Ionosphere Sounding или MARSIS, който е вид радар, който прониква в земята от орбитален космически кораб. Те използваха радара за проучване на района "Planum Australe" на червената планета в течение на три години и направиха първото обяснение в проучване, публикувано в списание Science.   Докато откритията от миналото на планетата са били приписани на отток от лед, това е легитимно водно тяло, твърдят учените. Значително може да е най-добрият знак досега за потенциалния живот на Марс. Повърхността на планетата продължава да се смята за непригодна за живот, но това езеро може да бъде дом на извънземния микробен живот.   Освен това учените посочват, че може да има още повече от тези подземни езера другаде на планетата, които все още не са открити. Все още не е известно дали това езеро е просто реликва от марсиански океани минало или част от по-голяма мрежа от подземни езера.   Д-р Маниш Пател от Отворения университет заяви пред Би Би Си, че учените отдавна търсят живот в подземния участък на Марс, който е защитен от вредна радиация и има по-благоприятни температури и нива на налягане. Той казва, че новата находка прилича на карта на съкровищата, която насочва учени към най-добрите места за търсене на живот на планетата.   Подкрепете нашата мисия и подобрявайте собствената си самостоятелност: Лабораторно-проверената опаковка за биологично спешно оцеляване осигурява сертифицирана биологична храна за съхранение с висока хранителна стойност за аварийна готовност. Изцяло без царевичен сироп, MSG, ГМО и други хранителни токсини. Ултра-чисто решение за години на продоволствена сигурност. Научете повече в магазина за здравеопазването.   Той добави, че за да може водата да бъде течна при такива студени температури, вероятно тя има много сол, разтворена в нея. Експертите казват, че такава морска вода може да има проблеми с поддържането на живота, но със сигурност е възможно там да съществува живот. Въпреки това, летенето на робот на Марс, което може да пробие една миля лед, не е технологично осъществимо в момента.   Наскоро НАСА призна, че на Марс съществува вода След години на отричане НАСА най-накрая признава през 2015 г., че "течната вода тече непрекъснато на днешния Марс".   По това време НАСА заяви: "От няколко години насам много космически кораби са решили да разрешат тази мистерия и сега знаем, че на повърхността на тази студена, пустинна планета има течност.   Ще бъде интересно да видим какви забележки отбелязват относно откриването на устойчиво водно тяло на Марс - ако изобщо го признаят. Експерти твърдят, че новите открития трябва да поставят дебата за наличието на течна вода на Марс, за да почива завинаги.   Това е нещо, за което Natural News говори за много години, като Майк Адамс коментира статии и интервюта за политически мотивираното покритие на НАСА за съществуването на вода и живот на Марс.   Физически новини е написала за откриването на микробния живот на планетата през 1976 г. с NIKA Viking Lander, нещо, което агенцията се опитва да обясни, като постави под въпрос целостта на инструмента. Независимо от това, бордовата газова хроматография подкрепи констатациите - макар и това да беше покрито.   Между другото, собствената ни планета има езеро с течност, скрита под ледените шапки. Сладководното езеро Восток се намира на 2 мили под лед в Източна Антарктика и има дължина 143 мили, което го прави едно от най-големите езера на Земята по отношение както на големината, така и на обема. Хиляди видове бактерии и гъби живеят в езерото, така че не е твърде натоварен, за да си представим, че животът може да съществува подобно в това новооткрито марсианско езеро.