Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2018 01:44 - ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА МОЕТО ХОДЕНЕ ДО АНГЛИЯ И ОБРАТНО
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 396 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 04.08.2021 12:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте ,Може ли да повярвате  ,миналия век съвсем случайно се срещнах нещо като гледачка .Казваше ми ти си упоритА  след време ще заминеш в чужбина .Аз не  и повярвах  даже  поосмихнах с недоверие .Че кой си е мислил за чужбина .С 3 деца  не може да се мисли че можеш да заминеш .Хора наистина следващия век ето ,че се случи .Аз да не повярва човек 5 година съм в Държава която е на кръстопът да излезе от евросъюза .Да но аз дори и да излезе аз трябва да стоя още 3 години .Как мислите Англия Брексит ще и подейства зле  според мен  но това е политика . Имам още да ви казвам за Англия .Живота е много скъп тук ,но като имаш работа живота е добър .Аз се сетих късно да ви пиша ,затова ще ви пожелая Лека вечер ще се срещнем тук ще има продължение .Ето ,че дойде и продължението .Завърнах се миналата година  от Англия на 18 декември 2020 и се регистрирах  на  борсата,Гледам всички от  пилешката фабрика се  връщат   и моя договор  изтече  и реших да се завърна  след 7 години работа  .Сега чакам борса но  малко  ми  объркаха документите .Писали ми  ,че  на 14 януари съм освоводеА  .ТЕ СА МЕ  ВОДИЛИ ОЩЕ 4 СЕДМИЦИ НА РАБОТА  В ФАБРИКАТА .Това е  много лоша  игра .на  шефовете тъй като излизат  от  Брексит  и   правят нарочно  за да не се вземи  борса ..Ще  чакам още 6 месеца   ако  трябва  да ще ги подам под одговорност .АЗ СЪМ РЕГИСТРИРАНА  ОЩЕ  КАТО  СЕ  ПРИБРАХ  В ПОНЕДЕЛНИКА НА 21 ДЕКЕМРИ 2020 Г В БЮРОТО ПО ТРУДА  .МНОГО БЪЛГАРИ ТАКА ГИ  ЗАБАВИХА С  У1  ТОВА Е ДОКУМЕНТ    КОЙТО ТРЯБВА ДА СЕ  ИЗТЕГЛИ  ОТ НОЙ ,ДОКАЗВА  КОЛКО  ВРЕМЕ СИ РАБОТИЛ ТАМ  .тЪЙ КАТО СТАВА  БАВНО ПО СЛУЖЕБЕН ПЪТ АЗ СИ ХВАНАХ ЕДНА  СЧЕТОВОДИТЕЛКА  ДА МИ ИЗИСКВА ТОЗИ ДОКУМЕНТ  У1 У.Направих си документ за отседналост  заАнглия  за 5 години .Тази година  трябва да влезна в държавата защото този  документ  отседналост    трябва  да се  влезе в държавата   до 2 години иначе  ще ми изгори .Тук съм един град Рексъм в който по него време живеех там .Иначе свикнах на хладно и сега в тази жега не се диша .Добре ,че има климатици .Англия един  два дена стана жега   но там няма климатици .А да не  ви  казвам като падне сняг  всичко блокирва не  ходят  децата  на училище   болниците  докторите  не  излизат на работа . Всичко е  блокирано  чак шопингите  не  отварят .А най  си  е добре  да  сме си  в наща хубава родина България.РАДВАЙТЕ СЕ НА  . ЖИВОТА .ЖИВОТА Е ХУБАВ ТУК .imageimageimageimageimageвсички снимки са в Лондон imageimageimage



Гласувай:
1


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12281001
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930