Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2015 16:57 - Ренета Ганева разкри жестока истина за X Factor
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 473 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 07.05.2015 16:58


Ренета Ганева разкри жестока истина за X Factor     Ренета Ганева разкри жестока истина за X Factor4.75/5 (95.00%) 8 votes    Ренета Ганева, която се прости с шоуто на Маги Халваджиян, разкри истината за отпадането си!

X Factor тази година е повече от скандален. Досега участниците, дори и отпадналите, не си позволяваха да критикуват шоуто, но третият сезон се оказа особено драматичен. Една от отпадналите в началото певици го потвърди. Ренета Ганева, която мнозина вече сигурно не помнят, тъй като тя бе елиминирана на третата седмица от живите концерти, разкри как стоят нещата в шоуто.

„Дълго време се чудех защо се отнасяха така с мен и какво всъщност се случва. След като отпаднах, разбира се, не бях доволна. Стигнах до извода обаче, че просто не бях удобна и затова побързаха да ме елиминират, за да не взема да стана любимка на хората.“ – разкри за Kliuki.bg Ренета Ганева.

image

Ренета Ганева не беше удобна за X Factor и побързаха да я премахнат

30-годишната хубавица бе отстранена от журито, въпреки че на мнозина направи впечатление, че спасяващата си песен я изпя доста по-добре от съперницата си тогава Михаела Маринова. Журито обаче изобщо не се трогна и гласува все едно никой не е пял спасяващи песни. Това пробуди съмнения, които Рени сега затвърди.

„Не мога да кажа със сигурност нищо, но аз бях зад кулисите, работех с тези хора и усещах, че не ме харесват. Нямам представа защо, явно имаха други планове за шоуто.

Думите на Ренета Ганева само затвърждават всеобщата теза, че X Factor върви по сценарий и изобщо не е най-важно как пее самият участник. Регламентът е такъв, че журито може да елиминира всекиго, но жалкото е, че го прави по симпатии, а не на базата на конкретните изпълнения.

Истината е, че Ренета Ганева положи само началото на редица скандални моменти в шоуто. Върхът дойде с отпадането на малката Кристина Дончева, което се случи шокиращо рано и сякаш пак не на място. Може би обаче най-големият шок предстои.

             



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251765
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031