Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2013 15:33 - Вечният въпрос - харесва ли ме?
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 839 Коментари: 0 Гласове:
1



Вечният въпрос - харесва ли ме? image

Знам,че много е говорено по тази тема,но искам да съм сигурна преди да действам.Много съм срамежлива.
Има едно супер сладко момче от класа ми (8ми клас сме),по което си падам.Но не знам дали той ме харесва.Закача се с мен,дразни ме (в добрия смисъл),но с никое друго момиче не се държи така.

Приятелките ми ми казват,че ме харесва,но аз не съм сигурна дали е това или просто се държи приятелски.Понякога си засичаме погледите и той ми се усмихва,но само това.Но има и друг проблем..има две момичета от класа,които са с ОГРОМНО самочувствие и ме е страх,ако му призная за чувствата си да не започнат да ни ебават и т.н.

Те са тип момичета днес съм с този,други ден с онзи.Просто не знам какво да правя,тъпо ми е,защото приятелките ми ме насърчават да му кажа,но след това поглеждам към "кифлите" и се спичам.Нямам самочувствие,смисъл не обичам да се хваля с това и онова.Но никога не бих паднала на нивото на "готините",които те обиждат с какво ли не само,защото си мислят,че са по-добри.

Дано сте ме разбрали и да дадете някакъв съвет ако можете.
Ако сте решили да пишете коментари от тип "много си малка гледай си учебниците","просто го питай" и т.н. не се хабете.По-добре не пишите нищо. image
 

 



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12281180
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930