Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2013 17:49 - Росен Плевнелиев: Бил съм жена (ВИДЕО на признанието)
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 417 Коментари: 0 Гласове:
0



Росен Плевнелиев: Бил съм жена (ВИДЕО на признанието)

Етикети: "Търси се", жена, прераждане, прераждането, росен плевнелиев, Росен Плевнелиев жена

        Росен Плевнелиев разкри в „Търси се”: Около 1730 г. съм бил жена пастир в Ирландия (във ВИДЕОТО след 4:20 мин.)

Президентът Росен Плевнелиев си купува компютър „Правец” заедно с принтер и наема със съдружника си 1 кв. м. площ, с когото през 90-те години правят хороскопи на хората.

По думите на неговия приятел, предсказвали бъдещето и разказвали за миналото и предишните животи на клиентите си.

image

Росен Плевнелиев: Бил съм жена (ВИДЕО на признанието)

Така от дума на дума приятелят на Росен Плевнелиев решава да му отправи следното предизвикателство в предаването „Търси се”: да разкаже какъв е бил той в миналите си прераждания.

След отправената задачка, двете водещи с изключително любопитство очакваха да чуят отговора на президента.

Тогава с учудване разбраха, че президентът Росен Плевнелиев е бил жена пастир в предишното си прераждане.

image„Направих си и на себе си – прераждане. И се оказа, че съм се преродил за последен път през 1730 г., примерно, много-много отдавна в Ирландия и дори си спомням, че пишеше, че съм бил ирландски пастир, и то жена.

-      Жена?

Да, жена. Така пишеше. Аз попитах какво ли означава това цялото нещо. Оказа се, че колкото по-рядко се прераждаш, толкова по-стойностен живот водиш. Хората които по-често се прераждат, са тези на които им се дава отново шанс, за да се поправят”, сподели президентът Росен Плевнелиев за прераждането му като жена пред водещите на предаването „Търси се”.

Боян Петракиев




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12291774
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930