Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2013 15:39 - Шок! Никол Станкулова взриви нета с признание!
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 495 Коментари: 0 Гласове:
1



Шок! Никол Станкулова взриви нета с признание!

Етикети: любов, мъже, Никол Станкулова

Хубавата синоптичка на Нова телевизия се изкара невинна като сълза

Никол Станкулова имала само двама мъже в живота си!

Ако вярваме на твърденията й, най-красивото лице на прогнозите за времето, е идеалната дъщеря за всеки родител! Тя не само беше рекламирана като изключително съчетание от хубост, интелект и възпитание, но и излезе и почти де*ствена!

Николчето даде любопитно интервю за популярно списание, в което заяви:

„Никога не съм имала лоши момчета покрай мен. Нито съм имала много мъже. Ако не броим детските ми любови, съм имала двама мъже до мен. И двамата са били много възпитани, интелигентни, с амбиции да се развиват…”

С една дума, 24-годишната красавица, която се снима в дръзки сесии, познава света на модата и се движи в светските среди, по отношение на личния си живот е цяла монахиня!
 

image

Истински ангел или изкусна актриса?!


Все пак не е за чудене, защото е известно колко ревниво е татенцето й и що за майка-тиранин има Никол! Ако родителите прокуждат всеки претендент на чедото си, цяло чудо е, че цели два милионера са влизали в царството на плюшения заек Павел – спалнята на синоптичката!

 

Може би и самата хубавица е вдигнала високо летвата и не ще да похарчи достойнствата си със случайни афери?!
Надежда Димитрова

   



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12241888
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031