Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2012 22:20 - Бриджит Бардо: Не смятам, че съм била голяма актриса
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 946 Коментари: 0 Гласове:
1



Бриджит Бардо: Не смятам, че съм била голяма актриса

Бриджит Бардо откровено: Не смятам, че съм била голяма актриса

image" style="margin: 5px 0px 5px 10px" /> Бриджит Бардо във филма "Необикновени истории" (1968)
 
Киноиконата от 60-тите години на миналия век Бриджит Бардо днес е неуловима.
През 1973 г. тя решава да спре кариерата си на актриса, обръща страницата и започва да работи за защита на животните.

Откъсната от света по собствена воля заедно със съпруга си Бернар Д` Ормал, тя се оттегля в придобито през 1958 г. имението Ла Мадраг в Сен Тропе.


Днес 77 - годишната актриса се съгласи да сподели разсъжденията си пред Vanity Fair и журналиста Анри-Жан Серва, който организира фото изложба в Лос Анджелис.

"Не бягам от хората, но не обичам шумотевицата", така легендата на френското кино обяснява своето уединени.

Бриджит Бардо така и няма да пристигна на откриването на фото изложбата в Лос Анджелис, но от съобщението става ясно, че тя "е очарована от вниманието, което й демонстрират организаторите, които приветстват кариерата, която тя изостави и в същото време я насърчават в борбата й за защита на животните".

"Не смятам, че бях добра актриса
", казва Бриджит пред страниците на престижното американско списание Vanity Fair. "Стараех се да изпълнявам това, което ми казваха възможно най-добре", уточнява актрисата.

Една от най-значимите години в нейни живот разбира се е 1956 г., когато Роже Вадим прави дългометражния филм с нея "И Господ ... създаде жената". Филмът е посрещнат с критика във Франция, но пък триумфира в Щатите и... митът е създаден. "Целият живот, по време на филма, преди него и след него, винаги съм била това, което исках да бъда, искрена, честна и праволинейна. Не бях скандална и не исках да бъда.

Исках да бъда аз самата, просто самата аз"
, разказва Бриджит Бардо. Почти 60 години по-късно тя случайно попада на филма излъчен по телевизията, който не виждала от дълги години и "си казах това момиче никак не е зле. Но за мен беше някой друг. Има много по-важни неща да правя, вместо да се анализирам как изглеждам на екрана, казва звездата и уточнява "Не можах повече.

Хубаво нещо е, че съм спряла, защото това, което се случи с Мерилин Монро и Роми Шнайдер щеше да се случи и с мен"
. Така Бриджит Бардо отказва многото роли, както и тези да играе с Франк Синатра и Стив МакКуин...

image
Сложила край на киното Бриджит Бардо се насочва с цялата си душа в защита на животните. Тя продава много лични неща, рокли, сувенири, бижута, сред които пръстен с диамант, гривна с рубини и перлено колие подаръци от бившия й съпруг милионерът Гюнтер Сакс. "Никога не се привързвам към миналото, спомените са много отрицателни. Нямам време за губене и да мисля за миналото, защото живея само за каузата на животните. Днес има повече правила за колите, отколкото за животните", казва в заключение Бриджит Бардо. /БГНЕС


  sas_pageid="28278/188679"; // Page : Rozali.com/all_pages sas_formatid=6062; // Format : RECT 300x250 sas_target="novini"; // Targeting SmartAdServer(sas_pageid,sas_formatid,sas_target);
РЕКЛАМА Хороскоп за деня ОвенТелецБлизнациРакЛъвДеваВезниСкорпионСтрелецКозирогВодолейРиби image
Реклама



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12280928
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930