Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2012 16:10 - Софи Маринова изпъчи бюст за „Евровизия”
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 943 Коментари: 0 Гласове:
1



Софи Маринова изпъчи бюст за „Евровизия”
image Ромската перла наля още силикон в гърдите си

Гръдната обиколна на Софи Маринова видимо нарасна преди финала на българската „Евровизия”. Ромската перла си смени имплантите с по-големи, за да пребори конкуренцията на Десислава за първото място – пише „България днес”. Коя от двете ще представя България на конкурса, ще стане ясно на 29 февруари, когато е финалът на конкурса за българска песен, представяща ни на „Евровизия”.

image

Десислава е конкурентка на Софи в конкурса

Софка цака конкурентката си с размер D и смята да засенчи едрогърдата си колежка, чийто сутиен достига едва С размер. „Искам, като изляза, да прикова погледите на всички. Затова съм си избрала и предизвикателен тоалет да подчертава новия размер на бюста ми” – смее се Маринова и допълва: „Не ме е страх, че гърдите ми могат да гръмнат. И двете с Бони не се притесняваме от този факт”.

Фолкдивите Десислава и Софи Маринова окупираха върха на полуфинала за избор на българската песен в конкурса. С пръст в уста остана дори Цецо Елвиса, който представи иначе едно не лошо парче. Софи не се тревожи от слуховете, че в БНТ готвят Десислава за първато място. „Много е талантлива колежката, но все пак се надявам аз да съм по-добрата” – коментира Маринова. Победителката ни ще пее в Баку, Азербайджан – миналогодишните шампиони на „Евровизия”.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12293225
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930