Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2011 22:45 - 20 години без идола Фреди Меркюри
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 946 Коментари: 0 Гласове:
1



20 години без идола Фреди Меркюри

 

24.11.2011
 

Шоуто трябва да продължи. Светът отбелязва на днешния ден 20 години от смъртта на музикалния гений и идол на цяло поколение Фреди Меркюри - легендарният вокалист на британската Queen, изпял хитовото парче . Роденият в Стоун Таун, Занзибар тенор, чието истинско име е Фарук Булсара, бе едно от най-ярките имена на музикалната сцена през изминалия век.

Гласът и талантът му продължават да се помнят и днес благодарение на вечните му парчета Bohemian Rhapsody, Killer Queen, Crazy Little Thing Called Love и We Are the Champions. През годините той записа и няколко самостоятелни хита, сред които Barcelona, I Was Born to Love You и Living on My Own. Първата британско-азиатска рок звезда, както мнозина го наричаха, бе един от най-влиятелните музикални герои на своето време. Според класация на MTV, проведена през 2005 година, Фреди е най-добрият певец за всички времена. Редакторите на "Ролинг Стоун" през 2008 година пък го поставиха на 18-то място в класацията на 100-те велики рок музиканти.

 

 

  

 

В началото на 70-те години Меркюри имаше дълготрайна връзка с Мери Остин, с която живя под един покрив в Уест Кенсингтън. В средата на десетилетието той се въвлече в любовна афера с един от служителите на компанията Elektra Records, което автоматично сложи край на отношенията му с Остин. По-късно Мъркюри призна, че е бисексуален. Според мнозина обаче той бе гей, който криеше истинската си сексуална ориентация заради мекушавия си характер.

Въпреки че бе превзет на сцената, дълбоко в себе си Фреди бе срамежлив и скромен човек, който се отнасяше топло дори и към непознатите. Той не обичаше славата и даваше малко интервюта. "Когато съм на сцената, съм екстроверт. Но вътре в себе си съм напълно различен човек", сподели преди години Меркюри. Според половинката му Джим Хътън, певецът научил, че е болен от СПИН часове след Великден през 1987 година. Малко преди това в интервю той опроверга слуховете, че е болен и отрече да е носител на вируса ХИВ.

На 22 ноември 1991 година Фреди помоли мениджъра на Queen Джим Бийч да изпрати до медиите следното изявление: "Бих искал да потвърдя, че изследванията ми за ХИВ бяха положителни и съм болен от СПИН. Мислех, че ще бъде правилно да запазя информацията в тайна, за да защитя хората около мен. Настъпи обаче моментът приятелите и феновете ми по света да знаят истината. Надявам се, че всеки ще подкрепи мен и лекарите ми и всички останали по света, които се борят с тази ужасна болест. Личното ми пространство винаги е било много специално за мен и съм известен, че не давам интервюта. Моля разберете, че тази политика ще продължи". По-малко от 24 часа след публикуването на думите му, на 24 ноември 1991 година Фреди си отиде от този свят на 45 години.

Източник: standartnews.com

 




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12293149
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930