Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2011 22:21 - Стефан Данаилов разкри как е отслабнал
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1815 Коментари: 0 Гласове:
1



Стефан Данаилов разкри как е отслабнал
/* */ Стефан Данаилов: Аз съм послушен пациент

 

Големият български актьор Стефан Данаилов в интервю за в. „Доктор“ разкрива как се е отървал от излишните килограми. Запитан как е успял да върне почти младежката си фигура, той отговаря:

„Преди всичко със самодициплина и убеденост, че е полезно за здравето ми. За естетическия ефект вече е късно да се съобразявам, а за съжаление заетостта ми не ми позволява да отделям

image

Стефан Данаилов е бил послушен пациент

повече време за физически занимания“.

Ламбо признава, че безкрайните ангажименти за здравето му се отразяват стресово.

„На млади години не му мислех много, но сега здравето само ме подсеща. Все пак не съм млад човек“.

Данаилов споделя, че като всеки човек на неговата възраст има здравословни проблеми.

„Най-много приятели имам сред лекарите и тяхна помощ преодолявам всяка следваща изненада. Аз съм послушен пациент и се вслушвам в техните съвети“, са думите му.

Актьорът твърди още, че се лекува с доверие към лекарските предписания, но понякога ползва и хомеопатични средства, ако сметне, че ще му помогнат при определен проблем.

Запитан как релаксира, Данаилов отговаря:

„Обичам да съм на своята тераса и да се грижа за многобройните си саксии с цъфтящи цветя. Сред тяхната красота сякаш изчезват контурите на сивотата в човешките отношения днес. И в живота обичам цветните хора – тези, за които усмивката е естествена характеристика. Те ми връщат радостта от живота. Обичам оптимистите!“.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12283817
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930