Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.08.2011 17:46 - Цензурирано интервю с Ванко 1 в пандиза всяло раздор в отношенията му с Венета Райкова
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1119 Коментари: 0 Гласове:
2



Ванко 1 няма да прости на Венета Райкова Цензурирано интервю с Ванко 1 в пандиза всяло раздор в отношенията му с Венета Райкова image

Ванко 1 излиза от затвора

Заради близките им отношения в миналото Ванко 1 допуснал само Венета Райкова да му направи интервю в затвора – научаваме от интервю със скандалния рапър в „Уикенд”. Уговорката им обаче била да няма цензура при излъчването на материала в предаването „Горещо”. Ванко 1 твърди обаче, че това условие не било спазено, като Венета манипулативно поднесла нещата в жълт план. „Аз съм вътре с 12-годишна присъда, а тя ме цензурира и си гони рейтинга” – разочарован е рапърът, който прекара 4 години и половина в пандиза заради сводничество и трафик на жени. С поправката „Ванко 1” той бе освободен предсрочно.

Каквото съм имал с Венета, имал съм! – отсича рапърът, който заявява, че няма да прости тази мръсотия на Райкова.

image

Ванко 1 записа дуетно парче с Николета

От интервюто става ясно, че Ванко 1 спасявал млади момчета от изнасилване в затвора. В пандиза попаднал 18-годишен младеж с присъда за кражба на телефон. Старите загорели пандизчии му хвърлили око, което накарало Ванко 1 да вземе момчето под крилото си. Рапърът твърди, че от много майки получавал подаръци, след като момчетата им излизали читави от затвора. Останалите пандизчии му имали уважението и дори някои от тях си татуирали автографа му по телата си. „Уважаваха ме, защото винаги съм бил мъжкар” – твърди Ванко 1.




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12281411
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930