Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2011 11:23 - Коцето не посягал на фенки
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 982 Коментари: 0 Гласове:
1



Коцето не посягал на фенки   Нароченият от Райна за неверен Константин: Никога не съм си лягал с фенка

imageДнес в предаването по Нова телевизия „Директно Карбовски” Райна най-сетне, макар и доста деликатно, изрече дълго пазената тайна, че всъщност мимолетните изневери на Пилето й Константин са станали причина да напусне живота му. В такава атмосфера тя не можела и никога нямало да живее. Запитана какво ще пожелае на съпругата му Надя, тя отговори, че нито ще я съветва, нито ще й пожелава нещо особено, защото сама е направила избора си.

Изборът пък на Константин е в последно време да прави упорити опити, за да изчиства имиджа си. След като се ожени и стана баща, той наистина го сторва, но като че повече на думи от сорта на тези: „Нека ме мислят хората за плейбой, въпреки че въобще не съм – скромен съм, не ми върви с жените”. След това продължава в типичния си шеговит стил: „Добре, че се намери една да ме вземе”. Въпреки, че когато говори за любовния си живот, той винаги го удря на смях и оставя впечатлението за недоизказаност и двусмислица. Той продължава обаче да говори с чувството, че е прав. Връх на лукавството му според някои е изказването, че никога не е имал секс авантюра със своя фенка. Признава, че е излизал на кафе, закачал се е, но не е стигал до крайни неща. Така се кълне изпълнителят, на когото може би единственото изключение е Надя, негова настояща съпруга.




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12284011
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930