Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2010 16:19 - звезди говорят за своята 2010-та
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 2451 Коментари: 0 Гласове:
1



image 10 звезди говорят за своята 2010-та

Андреа

2010-та беше особена година за мен. Случиха ми се много хубави неща и съответно за първи път усетих отрицателна енергия. Тази година успях да отида в Маями. Снимах два клипа с Шаги и един с Марио Уинанс. Спечелих от телевизия "Планета" и сп. "Нов Фолк" наградата, за която много си мечтаех - "Най-прогресиращ изпълнител". Направих съвместни парчета с Галена и Илиян, както и 5 много красиви клипа, а последната ми песен с Илиян стана наистина голям хит.

Много се радвам, че участвах в "Планета Дерби 2010" и с Галка бяхме лица на рекламната кампания, а сега съм лице и на козметичната компания "Christiano of Roma". И в края на тази година, като завършек на всичко, издадох албума "Андреа 2010" и направих промоция, за която наистина се постарах и на която присъстваха почти всички мои колеги, които ме накараха да се чувствам истински щастлива.

image

Бориса Тютюнджиева

Годината ми беше изпълнена с много любов, но и с много трудни моменти. Преоткрих себе си и се развих наистина много в професионален план. Най-успешните ми италиански проекти бяха на лице. Освен това участвах в риалитито на Би Ти Ви - "Момичета от кориците". Това, че ме определиха като най-сексапилната участничка във формата е голяма чест и удоволствие за мен. През тази година открих и най-силната ми любов до момента.

image

Венета Райкова

За мен годината беше много успешна. В семейството ми всичко е наред. Детето и мъжът ми са живи и здрави, за което съм благодарна на Господ. Това е най-важното. В кариерата всичко върви добре. Предаването "Горещо" се радва на висок рейтинг и все още е едно от най-гледаните предавания. В края на годината отново събрах едни от най-известните поп-фолк звезди, за да определят най-горещия мъж и жена за 2010-та.

Постъпка, с която мога да се гордея е това, че преди няколко дни зарадвах дечицата в Пета градска болница. Заедно със сина ми Патрик отидохме да им подарим голяма Коледна елха с украса, за да им внесем радост и емоции на Коледните и Новогодишните празници. Дано и 2011-та да е толкова успешна, даже и повече - колкото даде Господ.

image

Весела Тотева

Ще запомня 2010-та с много незабравими мигове. Няма да е нормално ако са се случили само хубави или само лоши неща. Годината беше много шарена откъм емоции, както положителни, така и отрицателни. Положителните бяха свързани най-вече с работата, откриването и създаването на марката "Vincit", която тръгна много добре. Много звезди и клиенти ми се довериха. Само във Фейсбук страницата ни имаме около 30 хиляди приятели, което е много добре за една тепърва стартираща нова марка. Освен всичко това ни номинираха за "Дизайнер на годината" и въпреки че не взехме награда се чувствам оценена. Радвам, се че всеки ме свързва с бутика, което значи, че съм направила нещо.

С Елин всичко е нормално, заедно сме няма трети човек, което също е много добре. Има и някои негативни неща, които са по-лични. Като цяло годината беше  повече добра, отколкото лоша. Пътувах доста из Европа, постоянно пътувам и до Израел, което ме учи на много неща. Запомних годината предимно с хубави, много интересни и нови неща, а също и с много уроци, които ми даде.

image

Емилия

Тази година мисля, че беше много успешна за мен. Издадох нов албум "Така ми харесва", направих малко, но качествени и оценени видеоклипове. Доволна съм от себе си. Като минем през "Искаш ли", "Пробвай ме" и стигнем до "По твоите следи" и "Аларма". Проектът с Галена и Малина беше един много успешен проект. Не паднахме от нивото, което сме създали до момента. Получи се нещо много интересно  и различно.

Не мога да не спомена и турнето. Да бъдеш част от него е голямо признание. Пътуването ми до Америка също е голям успех за мен. Макар да беше доста изморително и само 18 дни го свързвам със страхотни положителни емоции. Запознах се с много хора и опознах друга култура.

В личен план нещата са нормални. Нямам нов мъж, нямам друго дете. Беше хубава година за мен. Мисля, че съм щастлив човек, защото нямам нещо лошо преживяно през годината. Всички мои близки са живи и здрави, всички хора, които обичам са до мен. Не съм загубила приятели, но спечелих нови. Смятам, че проектите, които направих са стойностни, изпипани и мисля за напред да правя нещата по този начин - да бъдат по-малко, но по-качествени.

image

Лияна

Ако трябва да бъда точна годината за мен беше по-скоро разрушителна. Но ние хората си повтаряме грешките, за сметка на животните, които минат ли и опарят ли се от един път, не минават повече по него. Не бих повторила обаче някои от нещата, които ми се случиха през изминалата година. В крайна сметка е важно, че всичко завършва по-добър начин. Извадих си много  сериозни  поуки. Трябва от негативите да извличаме позитиви. Не съм черногледа и смятам, че случилото ми се беше за добро, щом съм жива и здрава. От всички тези мои преживявания разцъфнаха хубави и емоционални песни, които за мое щастие се приеха много добре. Надявам се новият ми видеоклип към парчето "Пак лъжа" да излезе в края на тази година, но ако не, ще бъде факт през януари.

image

Мария

2010-та година беше много успешна за мен. Ще започна от песента "Най добрият", която колкото и нескромно да звучи стана като химн на България и все още е един от тоталните хитове по дискотеките. След това в началото на летния сезон стартирах "Дай жега", която също се превърна в голям хит и догони "Най-добрият". Няма да пропусна и невероятното турне "Планета Дерби 2010", което беше изтъкано само от хитове. Веднага след турнето записах песента "Ти позна ли ме". Смятам, че се разви и в момента бих казала, че е една от най-силните песни в моя репертоар.

В личен план това, че Марая е жива и здрава, семейството ми е цяло и всички живеем в мир и любов е едно прекрасно допълнение и е в хармония с кариерата ми. Марая вече е едно голямо момиче, което разбира всичко и се наслаждава на прекрасните празници с цялото семейство.

Разбира се, не мога да пропусна не малкия подарък , който си направихме с Цвети Янева, а именно песента ни "Кво праим са". Надявам се тя да даде много успешен старт на Новата година, както за мен, така и за нея.

Искам да благодаря на моите продуценти, на Кости, Мариета, на цялото ми семейство и не на последно място на моите фенове, които ме подкрепят.

image

Николета Лозанова

Ще запомня изминалата година с много емоции и професионални ангажименти. Станах рекламно лице на доста известни марки, сред които Modera, Just Cavalli и Seroton. Щастлива съм, че предпочетоха точно мен, за което им благодаря. Въпреки всички нападки се чувствам щастлива и много обичана. Имах прекрасни изживявания с любимия си човек. Не на последно място ще запомня 2010-та година и със стартирането на моя официален сайт. Надявам се Новата година да бъде успешна за мен, поне толкова, колкото и тази.

image

Соня Немска

При мен всичко е нормално. Гордея се с дъщеричката си, защото е отлична ученичка. В професионален план не издадох много парчета. В началото на годината направих дует и клип с Теди Александрова към песента "Мокри сънища", а сега в края на изтичащата 2010-та записах ново парче, което ще излезе навръх Нова година. Очаквам повече от следващата година. През тази ме съпътстваха много скандали, но и хубави емоции. Имах достатъчно участия и приятни срещи с феновете ми. Всичко е добре, когато свършва добре.

image

Цветелина Янева

Това е най-успешната ми година в професионален и личен план. Чувствам се истински щастлива. Имам 3 тотални хита - "За контакти", "Влез" и "На практика". Радвам се, че осъществих една моя мечта - да работя с Кости. Записах супер хита "Влез" с румънчето Ionut Cercel, който надмина очакванията ми. Направих и супер успешни клипове, а също дебютирах и на лятното турне на "Планета".

В началото на октомври издадох първия си албум "На първо място" и се радвам, че на промоцията присъстваха най-близките ми хора и почти всички мои колеги, които бях поканила.

В края на годината записахме песента "Кво праим са" с Мария, която ще бъде факт през януари. Точно на Коледа пък излезе и баладата ми "Давай, разплачи ме", с участието на най-известния кларинетист на Балканите - Husni. Като цяло годината беше много ползотворна за мен.

image

Тагове:
Андреа, Мария, венета райкова, Емилия, Николета Лозанова, Соня Немска, Лияна, Бориса Тютюнджиева, Цветелина Янева



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251677
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031