Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2010 00:26 - Google срещу Facebook - пореден рунд
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 751 Коментари: 1 Гласове:
1



Google срещу Facebook - пореден рунд   Голяма част от съдържанието, генерирано от повечето от 500-те милиона потребители на Facebook, е невидимо за търсачката на Google Статия

Интернет гигантът Google Inc. отдавна наблюдава внимателно възхода на социалната мрежа на Facebook Inc. и сега двете интернет компании се сблъскат на нова територия – надпреварата за рекламите на милионите малките локални бизнеси, пише Wall Street Journal.

В сряда Facebook обяви старта на нова инициатива - Facebook Places, която ще позволява на потребителите да споделят своето физическо местоположение в мрежата. Това разкрива възможността пред Facebook да се превърне в играч на бързо растящия пазар на локални реклами и информация.

Премиерата на Facebook Places следва представянето на Google Places през април тази година. Google Places, използвайки вече готови Google бизнес каталози, предлага интернет страници, посветени на отделни бизнеси, съдържащи точното местонахождение със снимки от улицата и офиса, както и коментари на клиенти за услуги и продукти на съответната компания.

Регистрираните бизнеси могат да публикуват реклами в своите Google Place страници.

 

Още по темата Facebook пуска услуга за следене на местоположението на потребителите   Google се готви за война с Facebook
 

 

С тези нови локационни услуги, както Google, така и Facebook опитват да каталогизират и предоставят информация за всевъзможни места - от училища и паркове до десетките милиони локални бизнеси, като в същото време искат да накарат бизнесите да рекламират онлайн и евентуално да започнат да изпращат насочени реклами към потребители на мобилни устройства в реално време.

Стартът на Facebook Places възроди една стара надпревара. Google, който печелеше добре, предлагайки селектирани реклами заедно с резултатите от заявките за интернет търсене, сега е изправен пред предизвикателството на Facebook. Все повече интернет потребители разчитат на своите Facebook приятели, а не само на Google, за да откриват съдържание или продукти.

Освен това голяма част от съдържанието генерирано от повечето от 500-те милиона потребители на Facebook е невидимо за търсачката на Google.

Според близки до Google източници, цитирани от Wall Street Journal, от известно време Google се опитва да създаде социална мрежа, която да съперничи на Facebook.

Google и Facebook не са единствените, които са насочили вниманието си към рекламите от локалните бизнеси. Twitter Inc., интернет компанията предлагаща на своите клиенти възможности за микроблогинг, тази година стартира Twitter Places - услуга която позволява на потребителите да огласят (tweet) своето местоположение на тези които следят техните съобщения в Twitter. Според анализатори Twitter може да предложи тази услуга на местни бизнеси които искат да се свързват със потребители.

var $jsw_div="article_text"; var $jsw_active=true; var $jsw_pageid=2;  


Тагове:   google,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Wananaroiv
19.02.2012 02:55
joynccymn <a href=http://napechke.com>Anrielelin</a> eruseshutty http://napechke.com - Senanamaso inhiffjem http://napechke.com
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12291682
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930