Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2010 19:27 - Андреа се изцепи: Аз съм много моногамна!
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 864 Коментари: 0 Гласове:
1



Андреа се изцепи: Аз съм много моногамна!

imageНаправилата наскоро дует с Шаги Андреа разсмя народа с култова словесна изцепка. Ако вярваме на думите й, излиза, че русокосата певачка е сред най-моралните такива в този бранш. Ако не й най.

Пред сайта HotNews.bg Андреа реши да си направи самореклама, изкарвайки се… моногамна, въпреки че зададеният въпрос не предразполагаше това.

„Връзката ми с първото ми гадже продължи близо 3 години. Аз съм много моногамна. Сега с Кубрат сме заедно от 4 години. Спомням си само хубави моменти“, отговори Андреа на молбата на читателя да разкаже нещо за първата си любов.

Фолк-певицата опроверга слуховете, че се е разделила с Кубрат Пулев, каквито се ширят напоследък. Въпреки това тя категорично заяви, че двамата не смятат да се женят в близко бъдеще, тъй като така се чувствали щастливи.

Андреа разкри още, че най-вероятно през есента ще пусне на пазара новия си албум, начело с хит-баладата си „Да се върнеш“. Преди това, до края на този месец се очаква да се завърти клипът на песента „Mine“.

„С Кости плануваме доста световни проекти. На този етап ще насочим вниманието си единствено към този с Марио Уинанс и новия с Шаги“, открехна още малко завесата гаджето на Кобрата.

Подобни новини:


Тагове:   Много,   моногамна,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12253083
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031