Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.07.2010 06:21 - Слави измисли нов текст на химна на МВР
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 851 Коментари: 0 Гласове:
0



121 views Слави измисли нов текст на химна на МВР

imageВ шоуто си Слави Трифонов прочете нов текст, с който може да се изпее новия хитов химн на МВР. На 5-и юли, празник на полицията, Веселин Маринов изпя пред полицаите тържествената песен, която шефовете им наредиха да научат наизуст. Слави иронизира текста на Евтим Евтимов с думите: „На кого би му хрумнало да римува братство с богатство? И какво е това – в редовете на България – та нали сме полицейска държава.”

Ето и част от хрумванията на сценаристите на Слави за химна на МВР:

Щом ме дебнат в тъмното гавази,

МВР-то пак ще ме опази.

….

Бродят разни педерази,

по-коварни и от ЩАЗИ,

МВР-то пак ще ме опази

от престъпните талази.image

 

Пр.

Хора, вий сами се предадете,

да не идваме по домовете.

Слава, слава и оле!

Нас ни люби МВР.

Ето и текста на оригиналния химн на МВР (подобен за силите на вътрешния ред има само Китай)

 

Нашата полицияimage

Ако някой някъде предава
своето отечество и слава,
ако клетвата за дълг прегази -
моята полиция ме пази.

Ако някое продажно братство
граби от народното богатство,
истината днес е само тази -
родната полиция ме пази.

Ако някой вярата убива
и престъпниците сам прикрива,
ако някой пред лъжата лази -
нашата полиция ме пази.

Припев: Хора, подарете цвете,
хора, запомнете ни добре!
Гордост е да служиш в редовете
на България и МВР

Текст: Евтим Евтимов
Музика: Тончо Русев
Аранжимент: Пламен Велинов



Тагове:   нов,   текст,   МВР,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251002
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031