Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2010 20:10 - Николета се влюби… в маймуна 19 май 2010 | 09:59 Коментари (35) Чат Facebook Twitter Николета се влюби… в маймуна Бившата голяма любов на вратаря на национални
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 3020 Коментари: 0 Гласове:
1



Николета се влюби… в маймуна r image

Бившата голяма любов на вратаря на националния отбор по футбол и холандския Твенте Николай Михайлов – Николета Лозанова най-после отново се влюби… Този път обаче в маймуна… Ето откровенията на Николета в рубриката й „Под завивката” в сайта „Под тепето”.

„Бе любов от пръв поглед. Той - мъжествено окосмен срещу мен. Дъвчеше цигара Марлборо. Аз – респектирана срещу него. С бонбонки и банани в ръце. Делеше ни една клетка, но тя повече няма да е преграда между нас. Чакам с неописуем трепет Крис у дома. Майстор сглобява огромна къщичка за новата ми сърдечна тръпка. Любимото същество трябва да пристигне всеки момент със специализиран превоз от екзотично място. Крис е бебе маймунка. До няколко дни ще се “ожени” за мен.
image
Ще бъдем навсякъде заедно. Вече съм му купила любимия ми мъжки парфюм Desklored . Ще го направя модна икона. Крис ще мине през стилист, който ще ушие по мярка дрешки от скъпи материи. Ще ходи на фризьор, маникюр, но не и на козметик.
image
Предстои ми обаче да го превъзпитам този малък палавник. От малък Крис има порок - заклет пушач е. Турист го е научил да смуче цигара още като пеленаче. Но мисля да го отуча от този вреден навик. Ще започна с електронна цигара. Ако трябва и при специалист ще го водя. Всъщност, всички маймуни в Мънки парка, в който бях на един екзотичен остров преди броени дни, пушеха като комини. И си искаха огънче. Ще му дам да разбере, че при тези цени на цигарите в България вредният навик се превръща във финансово самоубийство. Ха-ха.
image
Едва ли ще ме разбере- все пак пуши от четири месеца, а още не е навършил годинка. Ще трябва да избира - мен или тютюна. Сигурна съм, че ще избере красивото...”





Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12297003
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930