Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.05.2010 00:26 - Лили Игнатова напусна Нешка след скандал!
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 1957 Коментари: 0 Гласове:
0



Лили Игнатова напусна Нешка след скандал! 


Променлив ток тече открай време между Лили и Нешка.
Спор как да се тренират бъдещите звезди на художествената гимнастика разпали война между Нешка Робева и една от любимките й – Лили Игнатова.
По всичко личи, че този път раздорът между тях е голям - стигна се дотам, че златното момиче Лили напусна Нешка барабар с ученичките си.

Скандалът между двете допълнително се нагрял от майките на момичетата. Те били категорични, че не искат Нешка да е треньор на дъщерите им. “Мъчи ги много, техниката й вече е остаряла, ако преди се котираше, вече не може да учи шампионки”, били категорични майките, които се оплакали и на треньорката на националките Илияна Раева.

Демонстративното напускане на Лили Игнатова буквално съсипало Нешка Робева. Тя обяснявала наляво и надясно, че някогашното й протеже не може да се сравнява с нея и предричала пълен неуспех на гимнастичките бунтарки. “Ужасно съм потресена, че в един принципен спор бяха намесени деца. Майката, която се е оплакала, настоява детето й да работи с Лили Игнатова. Ами аз никога никого не съм карала насила да прави нищо, няма и да го сторя. Но нека Лили Игнатова или тази майка, или най-добре едно от тези деца каже, че аз съм му казала една груба дума", заяви Нешка.


image
 



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12251256
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031