Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.04.2010 02:13 - български талант, понастоящем живущ в страната на Ромео и Жулиета – Димитър
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление   
Прочетен: 871 Коментари: 0 Гласове:
1



В 21 век явно вече всичко е възможно. Векът на глобализацията, унисекса и компилациите от всякакъв род и характер ни изненадва с все нови и нови несъвместими на пръв поглед неща… Удивлението ни е предизвикано от младиятimageimageimage Аргиров. Рокерът е наследник на известния български народен певец Илия Аргиров, по-късно става първият вокал на една от най-известните метъл групи в България – „Епизод”. Така, съчетавайки от една страна народната музика, с която е закърмен, и свободния дух, който търси пристан в музиката на Black Sabbath и Deep Purple, в Димитър Аргиров сякаш живеят двама души. Сам той казва: Казвали са ми, че когато пея рок не може по никакъв начин да се предположи, че съм народен певец и обратното. През юни миналата година излеза албумът „Песните на баща ми”, тази пролет ще излезе метъл сингъла „Black And White“, в който ще участва и Драгомир Драганов, който също е екс-член на „Епизод”. Музикалния псeвдoним на Димитър е Dimmi Argus, a за България го представя Double D Music. Освен като изпълнител, Дими се изявява и като продуцент.

Специално за Skandalno. net Дими отговори на няколко въпроса:

Какво е за теб народната музика?
- Народната музика освен едно велико изкуство, за мен тя е състояние на духа, носи едно успокоение и хармония, а също така и вяра, че България ще я има и след 1 000 години…поне:) . Тя е и голямата ми лбов.

Какво е за теб хеви-метъла и хард-рока?

...и пак Дими
- Докато народната музика е голямата ми лбов, то метъла е голямата ми страст – начин, по който изказвам това, което ми е отвътре. С други думи, метълът е начин да изкрещя на света, това, което ме вълнува. Той е послание, урок, голяма искреност и естественост. Не случайно всичките ми песни са конкретна тематика и имат връзка с отделни епизоди от личния ми живот.



Опиши се с пет думи.
- Умен, талантлив, интелигентен, красив, способен човек, на когото всичко му се отдава (зодия Дева;) – така поне ме определят околните, не зная как да се определя… Може би, бих добавил след всичко това – скромен;) Ха-ха…

Най-скандалното нещо, което си правил?
Правил съм много неща, които за другите са били скандални, но за мен са си били съвсем обикновени неща. Може би като това, че веднъж си показах задника пред
около 300-400 души на фестивал в Италия! Май наистина си беше скандално, после се засрамих, защото не съм сигурен, че всички ме разбраха…

Най-скандалното нещо, което ти се иска да направиш?
- Ами, не знам как да го отговоря… Ще се повторя, но често каквото за другите е скандално, за мен е нормално…Най-елементарен е примера с външния ми вид- В Италия, където живея, хората приемат по странен начин екземпляри като мен. Дори на един концерт на открито, където имаше много майки с деца и възрастни хора, да вкарвам реплики от рода на: „Не се страхувайте, елате по-близо! Ние метълите също сме хора, имаме семейства и деца и не сме никакви чудовища. Не хапем и няма да ви сторим нищо лошо…” Ха-ха, това наистина е смешно, но на въпроса бих отговорил и с това, че смятам да продължавам да „скадализирам” с външния си вид и бих искал да се появя на „Пирин фолк” с кубинки, обеци, пусната коса и да забия една хубава народна песен!!! 


Тагове:   талант,   живущ,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 12283562
Постинги: 8853
Коментари: 148
Гласове: 2529
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930