Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2008 16:58 - Излекувай душата си!
Автор: feq Категория: Забавление   
Прочетен: 7459 Коментари: 2 Гласове:
1



Дълбоко в мен има един бездънен кладенец от любов. 
Сега позволявам на тази любов да достигне повърхността.

Тя изпълва сърцето ми, тялото ми, ума ми, съзнанието ми и цялото ми същество,
излъчва се навън във всички посоки и се завръща при мен в по-големи размери.

Колкото повече любов използвам и дарявам, толкова повече имам и мога да давам; 
запасите са безгрижни.

Когато използвам любовта се чувствам ДОБРЕ, това е израз на радостта вътре в мен.
Обичам себе си и затова си осигурявам удобен дом, който задоволява моите нужди 
и в който е радост да се живее. Изпълвам неговите стаи с вибрациите на любовта, 
така че всички, които влизат в тях, включително и аз самият, да почувстват тази любов
и да бъдат подхранвани от нея.

Обичам себе си, затова работата ми е такава, че изпитвам истинска радост от нея 
и тя оползотворява всичките ми творчески възможности и таланти. Работя с хора 
и за хора, които ме обичат, и доходите ми са добри.

Обичам себе си и затова мисля и се отнасям с любов към всички хора, тъй като зная, 
че онова, което давам, се връща при мен с увеличени размери. 
Привличам само любящи хора, защото те отразяват това, което представлявам самият аз.

Обичам себе си и затова прощавам и напълно се освобождавам от миналото 
и всички досегашни преживявания и съм свободен. 
Обичам себе си, затова обичам всичко в настоящето, преживявам всеки момент 
като добър и знам, че бъдещето ми е щастливо, радостно и сигурно, 
защото аз съм любимото дете на Вселената - 
тя се грижи за мен с любов в този момент и завинаги.
Така да бъде!
ОБИЧАМ ВИ!!!

      Из “Лечение с любов”-  Луиз Хей




Гласувай:
1



1. iliada - МНОГО ЛЮБОПИТЕН МАТЕРИЯЛ !!!
20.03.2008 19:22
Благодаря ти скъпа за споделеното с нас.
Бъди щастлива през настъпващия сезон ,тогава и след това!
Нека в душата ти да е пролет !
Честита Първа Пролет!!!
цитирай
2. cornflower - за любовта
22.03.2008 08:51
наистина колкото повече даваме, толкова повече получаваме

честита пролет!
много нежност и красота!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: feq
Категория: Други
Прочетен: 9493842
Постинги: 1410
Коментари: 8408
Гласове: 27050
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031