Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2019 09:36 - Защото така се раждат богове
Автор: mafani Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1676 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Благодаря ти. За секундите внимание. За минутите нежност. За часовете сълзи. Благодаря ти. За дните. За седмиците. За месеците. Благодаря ти. За ръцете по тялото ми. За теб в сърцето ми. За нас в спомените ми. Благодаря ти. Че те имаше. Че бях. Че беше. Благодаря ти. Че бях до теб. Че беше до мен. Че бяхме един до друг.  Че бяхме един за друг. Че не бяхме един за друг. Благодаря ти. Че се

срещнахме. Че се разминахме. Че вървяхме в еднаква  посока. Че сега вървим в различни. Че са диаметрални. Благодаря ти. За чувствата. За нечувстването. За вниманието. За безразличието. За лъжите- красивите и грозните. За любовта. За нелюбовта. Благодаря ти. Че не оставаш. Че тръгваш. Че се връщаш. Благодаря ти. Че не даваш нищо. Нищо освен горчиви уроци. Че си ти. Благодаря ти. За раните. За болките. За мъдростта. За пътя. Благодаря ти. Че не бягам. Че знам. Че мога. Че вярвам. Че съм смела. Че съм по-силна от силните, и повече мъж от мъжете. За всичко ти благодаря! За света пред мен. За този зад мен. За този около мен. За  небето, което видях. За Рая. За въздуха, който беше. За Ада. За огъня, който ме изгори. За хоризонта, който ме чака. Без  теб. Където няма нас. Има само мен.  Благодаря ти. Че си Бог. Че си олтар. Че си икона. Благодаря ти. Три пъти благодаря.

На мен ме ми благодари. Наведи се. Погледни ме. Там съм. Гледам те. С надежда. За пореден път. И моля.  За пореден път. Дори не настоявам. Просто моля. Като пред Бог, като пред олтар, като пред икона. Просто да си тръгна. Да се освободя. Да продължа. За да останеш Бог, олтар, икона. Защото така се раждат
легенди, приказки и Богове! 
Остана ли, се раждат чудовища! Затова благодаря ти! Три пъти благодаря!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mafani
Категория: Лични дневници
Прочетен: 565611
Постинги: 135
Коментари: 1932
Гласове: 3135
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031