Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Особено изглежда нашето положение на тази земя.Всеки от нас се появява тук не по собствено желание и без да е молил за кратък престой,без да знае защо и за какво,във всекидневния живот ние само чувстваме,че човек е тук заради другите, заради тези които обича и много други свързани с него човешки същества
Автор: patriciq1111 Категория: Забавление
Прочетен: 9801268 Постинги: 7650 Коментари: 147
Постинги в блога от 18.05.2019 г.
  THE BULGARIAN TIMES   image Смъртно наказание за селфи и солена глоба за джапанки: Какво очаква туристите през лятото? Публикувано на 18.05.2019  в Свят

През 2019 г. в някои страни туристите ще се сблъскат с нови ограничения, за неспазването на които са предвидени строги наказания: високи глоби, лишаване от свобода и дори смъртно наказание, съобщава РИА Новости, цитирана от БГНЕС

От 1 май властите на италианския остров Капри забраняват използването на всички видове пластмасови съдове за еднократна употреба, торбички и бутилки. Нарушителите ще заплащат глоба от 500 евро.

„Факт е, че в разгара на сезона около 20 000 „фериботни” туристи пристигат на острова на ден, оставяйки малко пари, но много боклук“, заяви кметът на община Капри, Де Мартино.

В египетските курорти Хургада и Марса-Алам глоби за ползване на пластмасови прибори заплашват собствениците на магазини, аптеки, лавки и ресторанти.

В Майорка и Ибиса през лятото ще бъде забранено пушенето на плажа извън специалните зони, въпреки че доскоро тези острови бяха удобна зона за пушачи.

В Париж от септември движението по пешеходни зони и тротоари на електрически скутери и подобни превозни средства ще струва глоба от 135 евро.

 

На остров Пукет в Тайланд ще бъде забранено да се прави селфи на фона на излитащи или кацащи самолети на близко разположения до летището плаж Май Као. Наказанието за нарушителите – от голяма парична глоба до лишаване от свобода и дори смъртното наказание – зависи от последиците, до които може да доведе селфито. Властите поясниха, че смъртното наказание е възможно в изключителен случай – ако нарушителите са попречили на пилотирането на самолета.

В италианския национален парк „Чинкуе-Терре“ пътниците, слизащи от круизните лайнери, няма да могат да носят джапанки и сандали. Туристите в неподходящи обувки често “засядат” в планините и се нуждаят от помощта на екипи от спасители. Сега туристи с “грешни” обувки ще бъдат глобявани 50 евро, а на спасителните екипи нарушителите ще трябва да платят до 2500 евро.

 

 

Категория: Забавление
Прочетен: 95 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 18.05 19:56
  THE BULGARIAN TIMES   image Възраждане: Концесията на „Летище София” и въвеждането на ТОЛ системата е престъпление! Публикувано на 18.05.2019  в България

Партия Възраждане на Костадин Костадинов излезе с много остра декларация, както по отношение подготвяната концесия на „Летище София”, така и във връзка с очакваното въвеждане на тол системата за преминаване по републиканската пътна мрежа. В декларацията си, патриотите на Костадинов, не пестят епитети и определения, но оставяйки това настрана, аргументите им звучат убедително. Поместваме декларацията на Възраждане, без каквито и да било съкращения или редакционна намеса:

„Покушение, грабеж, престъпление! Три думи, даващи най-доброто описание за случилото се в България през изминалите три десетилетия. Днес, когато правителството на ГЕРБ и Обединени патриоти е на път да финализира нови две сделки и да се разпореди за десетилетия напред, с огромна по размер и значение обществена собственост, те отново са актуални. Този път на прицел са обекти от националната стратегическа инфраструктура – „Летище София“ и тол системата за българските пътища. Засегнати от престъпните действия на правителството за пореден път ще бъдат всички българи, като щетата този път няма да има само финансови измерения, но ще засегне и сигурността на страната в дългосрочен план.

На пръв поглед концесията е нещо хубаво – както за държавата или общината, така и за концесионера. Когато обаче бива сключена от хора с обвързаности, по непрозрачен начин и с неизгодни финансови условия, тя ще засегне не само гражданите, но и сигурността на страната. А когато става въпрос за обекти, които засягат пряко цялото население и националната ни сигурност, както в краткосрочен, така и в дългосрочен план, ние от Възраждане сме категорични, че подписването на договорите е недопустимо, а подготвилите ги трябва да бъдат разследвани.

Офертите на участниците в процедурата за отдаване на концесия на летище „София“ бяха отворени на 9 май. С тържествен патос и усмивка на лицето, министърът на транспорта Росен Желязков заяви, че ще избере най-добрия концесионер, с оглед всички интереси.

Практиката от изминалите три десетилетия обаче ясно показва, че при подобни сделки интересът не е за всички, а за определени лица и групи, които не бранят обществения интерес, а личната облага. В публичното пространство отдавна се говори, че най-големият български аеропорт ще бъде предоставен за стопанисване на турската държава и представянето на офертите от преди дни потвърждава това. Най-високата цена от общо петте участници в конкурса е на “Еърпорт Де Пари” и „ТАВ Хавалинманларъ Холдинг” А. Ш. Последната фирма е турска и е с преимуществено държавно участие. Срещу смехотворно заплащане, което в сравнение със сегашните приходи на летището на годишна база е няколко пъти по-ниско, южната ни съседка, която държи в ръцете си огромна част от бизнеса у нас, ще вземе на концесия и най-голямото летище в България за срок от 35 години.

На задаваните неведнъж въпроси, кое точно налага сключването на тази концесия и защо тя изобщо трябва да бъде правена, при положение, че дори и сега „Летище София“ регистрира печалба от няколко десетки милиона годишно, получаваме обичайния за 30-годишния преход отговор – бизнесът е по-добър стопанин от държавата. А това, че в конкретния случай зад „бизнеса“ стои държавата Турция, която ежедневно се меси във вътрешните работи на България, предявява претенции към нашите територии и дори настоява за изучаване на турски език в училищата, за управляващия ни престъпен режим е без значение. Сделката за летището показва за пореден път, че министър-председателя Бойко Борисов и подкрепящите го Обединени патриоти слугуват на Ердоган и обслужват интересите на държава, която с действията си доказва, че е враг на България и народа ни.

 

Втората престъпна концесия, за която се говори в публичното пространство от няколко дни е тази за изграждане на тол системата. Същата, вероятно ще бъде предоставена на австрийците от Kapsch, които пък от своя страна са свързани със съмнителни офшорни фирми, които ще бъдат посредници и подизпълнители, и зад които вероятно стоят скрити български олигарси

Още при представяне на идеята за събиране на подобни такси за движение по българските пътища, сред съгражданите ни настъпи суматоха. Онези от тях, които са пътували в Западна Европа и са заплащали тол такси там споделиха, че състоянието на пътищата у нас е такова, че не би било справедливо да се въведе подобна система за разплащане. Въпреки това обаче, нейното въвеждане предстои през есента, като дори пробния период започна на 15 май. Това от своя страна доведе до вълна от негодувание сред транспортния бранш. На първо място бе посочена липсата на ясни правила. Сериозен проблем представлява и обхвата на системата, защото на таксуване ще подлежи преминаването, не само по магистралите и първокласните пътища, каквато е европейската практика, но и по второкласните и третокласни отсечки.

Така, стотици хиляди български граждани, живеещи в села и по-отдалечени места, могат да се окажат в абсурдната ситуация, да плащат тол такса, за да си отидат от градината или бостана.

Липсва яснота и относно размера на тарифите, които ще заплащат превозвачите. Това от своя страна, създава сериозни затруднения при планиране разходите на фирмите, чиито бюджети са изготвени за съвсем други условия.

Възраждане се обявява категорично против налагането на подобни практики, които ще доведат до нови затруднения за транспортния бранш. И тук идва следния интересен въпрос, защо казионните български политици и евродепутати, нададоха такъв вой срещу пакета „Макрон”, който засяга интересите на не повече 5 процента от българските транспортни фирми, опериращи на европейския пазар, а сега, когато с въвеждането на тол системата се засягат интересите на останалите 95 процента от бранша, работещи предимно в България, мълчат? Отговорът е прост. Първите са компании мастодонти със стотици камиони, приближени до властта, неплащащи данъци и осигуровки, и притежаващи огромен финансов ресурс, с който си купуват политици, висши чиновници и евродепутати, които да ги защитават, дори на европейско ниво. Вторите са хиляди малки, обикновено семейни компании, с по един или максимум няколко камиона, които корумпираната политическа класа, нарича просто електорат.

В заключение ще заявим, че ние от Възраждане еднозначно определяме действията на кабинета „Борисов 3”, относно отдаването на концесия на „Летище София“ и системата за тол таксите като двоен удар срещу интересите и инфраструктурата на България. Поражения се нанасят, както по въздух, така и по суша. Наблюдаваме добре планирани действия, които целят предоставяне на националния суверенитет в областта на въздухоплаването на чужда държава и въвеждането на практики в сухопътния транспорт, които ще доведат до сериозни затруднения за един от малкото останали и добре работещи браншове в страната. Ето защо заявяваме, че когато Възраждане започне да управлява, както тези две сделки, така и всички подобни в последните 30 години, ще бъдат разследвани, а виновните наказани!

Възраждане – само ние можем!

Категория: Забавление
Прочетен: 59 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 19.07 00:26
Търсене

За този блог
Автор: patriciq1111
Категория: Забавление
Прочетен: 9801268
Постинги: 7650
Коментари: 147
Гласове: 2414
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Май, 2019  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031